H&M Barn Fynd del 1

52049-1264

Hey...precis som förra säsongen har jag självklart hittat några favoriter på Barnavdelningen by H&M.

Just nu kanske det inte har undgått någon Clubmedlem att H&M skickat ut en rabatt kod på 10% via mejl.
Det finns en clubkod som gäller på 10% för hela barnsortimentet som man kan använda sig av oxå om man skulle ha lust eller inte fått någon annan kod av någon anledning...men man måste ha ett clubkort=)!
Koden är 7152 och gäller alltså på BARNSORTIMENTET!

Kjolen är uber söt och jag har beställt både en brun och en svart....98 kr/styck
Kabelstickade strumpbyxor är sött till kjolen när höstvindarna viner..om ett tag..69.50 kr

Nu ska vi snart på the Skaldjursafton! =)
Håller på att göra mig iordning..Skulle fixa Lilla-E:s hår men nu har han slocknat i soffan...och... snarkar som en liten Flodhäst..eller dylikt..snutte..;)
Kanske är lika bra så han orkar vara vaken och busa på festen ikväll!=)

Blir nog inte ubersent för oss så jag hinner nog svara på kommentarer ikväll...Med kväll menar jag typ fram till 24..om någon undrar.;)

Happy Saturday! =-)
Ha det så trevligt/Hannah♥
43 kommentarer
Käthe

Strumpbyxorna verkar ju perfekta. Ska jag klicka hem. :) Man skulle inte kunna få se en bild när du har kjolen på?
Ha så jättetrevligt ikväll!!

Angel

Nice...

Ängla

Brukar också hitta en massa fint på barnavdelningar! Senast på JC faktiskt. Och på DKNY i Paris. Så mycket fint!

clara

oh! 30 år och barnkjolar, hade inte ens jag kommit i, du måste vara pyttig!

Jocelyn

åh vad fina grejer, från barnavdelningen och allt! Så bra! Hoppas ni får en underbar kväll på skaldjurs-festen och att lilla E orkade vara vaken en liten stund iaf...:)

Johanna

Ur sööta kjolar! =)

IDA

Grejt att kunna ha barnkläder. Det är ju bra priser där :)

från hannahsthlm

Käthe: Visst är strumpbyxorna för söta! Största sizen var dock 158/164 så jag hoppas de passar mig..har ganska långa ben men man kan alltid pröva...det är ju bara att retunera dem annars eftersom jag känner på mig att jag ändå kommer returnera ngt ur min stora hm beställning! Kjolarna har inte kommit än så tyvärr kan jag inte visa..kommer i slutet av augusti tror jag=)!
Vi hade riktigt trevligt ikväll! Hoppas ni oxå haft det!

Angel: =)

Ängla: Ja! =)Åhh..DKNY barn avd. i Paris skulle jag gärna botanisera runt på;)!

Clara: Äsch!=) Barnkjolarna kan vara riktigt stora faktiskt..XS är mindre än tex. stl 158!=) 158 brukar bli perfekt på kjolar för min del!
Byxor och tröjor däremot skulle jag aldrig beställa från någon barnavdelning! men just kjolar och klänningar och en del linnen kan bli riktigt bra=)!

Jocelyn: Ja! man kan hitta en del billiga "fynd" på barnavdelningen! Mina 2 mest använda sommarkjolar beställde jag faktiskt från H&M barn i våras;)!har köpt masa dyra kjolar oxå..men de har inte blivit använda sååå mkt så..att beställa kjolar från barn lönar sig för min del;)! Bra kvalitet brukar det vara på kjolarna oxå..har tvättat dem super mkt=)! Just kjolar och strumbyxor/leggings tycker jag är perfekt att beställa därifrån;)!
Vi hade väldigt trevligt ikväll och Lilla-E var pigg som en lärka tills vi kom hem vid 23 snåret=)!

Johanna:Ja visst e de=)! Med den lilla rosetten på sida och allt;)!

IDA: =)..Ja det är det verkligen ;)!

mikaela

kjolarna var jättesöta. men tror du inte strumpbyxorna är för korta? eller du är kanske kort?

från hannahsthlm

Mikaela: Jag chansar! ?=Jag är inte direkt kort (ca 168) men jag förmodar det är lite stretch i de där strumpbyxorna så förhoppningsvis passar de ändå;)!

Käthe

hannahsthlm, jag är precis 164 cm så det borde gå med strumpbyxorna. Har dessutom inga långa ben. Men det finns säkert marginal uppåt, särskilt om det var största storleken, så jag tror de passar oss båda. :)
Enligt vad jag såg så skulle det bli leverans redan nästa vecka. Vi får se...

Frida

Vilken lyx att kunna komma i dem!

från hannahsthlm

Käthe: Hoppas ,hoppas=)! Tror du kommer få dina före mig eftersom mina kommer komma med i en beställning som kommer v. 34 eller dylikt..så du får berätta=)!

Frida: =)

Sessan

Jag är också kort, men lite rund om bak + lår så jag tror strumpbyxorna kan strama lite på mig på bredden vilket jag avskyr, annars skulle jag också beställt... å andra sidan har jag ju en dotter som säkert kan komma i dem om sisådär 10 år och ribbstickat vitt känns ju klassiskt...så jag kanske också slåt till. Kjolen var också jättefin. Det är kul att ha lite billigare kläder, de har man ju råd att ha många av :-)

M i n d i

Den kjolen var mysig.... ska nog beställa den samt leggingsen( heter det så i plural??) och klänningen (som var på samma sida i katalogen som kom häromdagen) till mina tjejer. :)

Ha det bra!

Kram
M I N D I

M i n d i

Ohhh ser nu att du skulle ha kjolen samt strumbyxorna själv... ;) Men jag får nöja mig med att skicka efter det till mina tjejer istället. ;)

Kram igen...

Frida

Vilka fynd!

emma

Jättefina saker!

Emma

åh snygga kläder vill ha d:

Cicci

Man ska aldrig underskatta barnavdelningen :)!

8ball

is very interesting site...

Jersey

Excellent site - do keep up the good work.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Meteor

I enjoy your site very much! THANK YOUu

Hillari

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.9

Amanda

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21a

Jennifer

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!e

Helga

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...2

Bill

Very good web site, great work and thank you for your service.

Amanda

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!f

Nicole

Very cool design! Useful information. Go on!+

Bush

Just serfed in. Great site, guys!+

Svetlana

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.e

Hillari

This+is+very+interesting+site...s

Sveta

Cool!.. Nice work...

Jennifer

I\'l be back... :)5

Sveta

Greetings%21..%2B

Vasilii

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read%2B

Katie

Excellent site - do keep up the good work.A

Sveta

Excellent%2Bsite%252C%2Badded%2Bto%2Bfavorites%2521%2521l