ELEVEN

52049-1262

Såå..då har vi ätligen min lilla ELEVEN order här till beskådning!=)
Eller rättare sagt..delar av den...För egentligen skulle jag bara beställa presenter men sen dök det ner lite mer grejs av bara farten=O...
Imorrn ska vi nämligen på Skaldjursafton och VAD  passar bättre än att ha med sig lite roliga ELEVEN presenter..=)??!
 Jaaaa..jag skulle  då iallafall bli överlycklig om någon kom med det hem till mig såå..=P
Nu kan jag ju  i n  t  e  visa presenterna här...kan ju bli lite fel ...sååå..ni får hålla till godo med det jag ska ha!;)

SMASHBOX  SEAMLESS LIQUID FOUNDATION i färgen  Bisque 1.5
Pris: 310 kr
Vad less jag blir att jag inte prövat denna foundation tidigare..=)
Ja men...jag ser ju ut somen ny människa med den;)
Jag är hur nöjd som helst.ALLA måste köpa denna foundation!! Sen vilken färg man ska ha beror på hudton...Gå till C/O Stockholm och pröva så kan du beställa på nätet sen..eller köpa den där såklart;)!
Trist att det inte är ngt solskydd i som jag brukar ha ..men man kan ju ha en fuktcreme med solskydd under såå.....det fixar sig=)!

CLEAN Baby girl Edt
Pris: 469 kr
Edt doftar lite mindre än Clean Edp som jag kan tycka doftar lite starkt ibland ..såååå..
Edt passar perfekt så här års!Älskar älskar  Baby girl!♥

BENEFIT Dr Feelgood
Pris:399 kr
Fy vilken bra Primer!!
Är såå nöjd! =) Ta-de -la -de -da---;)
Dock tycker jag man kan använda den som en VANLIG primer...det står att man ska ha den ovanpå sin makeup! 
DET  prövade jag igår..men blev inte såååå nöjd. Idag körde jag den efter hudcreme och INNAN  foundation och VOILA..perfekt!=)   Kan verkligen bara säga en sak: BUY!
Make upen sitter super bra hela dagen!!=)

BAMBOO och KIDDY: Både jag och klimparna kan behöva lite vitaminer.
 Bamboo innehåller kisel som gör huden och håret me strålande!Det ska alltså jag ha och inte de små killarna;)! Skönhet kommer innifrån...
Lite  uttjatad klyscha kanske men men.... sant;)!
Kiddy var väll ingen hit för klimparna men de tuggade ändå isig dem motvilligt och det ska vi fortsätta med här hemma=)!
Pris för Bamboo: 169 kr
Pris för Kiddy: 69 kr

Allt för nu..Kram./Hannah♥
49 kommentarer
Käthe

Oh, nu blev jag sugen på primern. Jag får väl bjuda hem dig på skaldjursafton. *haha*
Du kommer säkert att få en massa inbjudningar. :)

från hannahsthlm

Käthe: hi hi..du får bjuda hem mig på skaldjursafton så kommer jag med Primen;)!!
Sjukt bra var både foundationen och Primern iallafall=)!

emma bling80

hej!kläderna kom idag tusen tack ,,vill även tacka för sminket som jag fick!!ha det gott kram/bling80 Emma

Rouaa

Vill så gärna köpa smashbox foundation, men jag vågar inte beställa pga nyansen. jag är från Asien och har en gul underton, trots att jag har brun färg på huden. och jag vet inte vart man kan kolla färgerna på dessa i malmö, om det ens finns nåt ställer här där mn kan göra det.

Samuel

Jag tillhör det gamla gardet av killar och har några få toalettartiklar i form av rakprodukter, deoderant, herrparfym och hudkräm till efter rakningen.

Men så övertalade mina döttrar mig att köpa frisyrvax till håret, à 150 kr!, vilket är helt okej då det ändå gör en hel del för håret. Eller, döttrarna fixar till håret åt mig!

Men...vad mer måste man som kille ha? Jag är nöjd med de saker jag har men när jag läser din och några andra bloggar har ni tjejer HUR mycket som helst i badrumsskåpen!

Novisen vid badrumsskåpet.

SuraTanten

Åååh...nu blev jag skitsugen på foundation från Smashbox:)

Kitty

Vet du någonstans iGbg området som säljer smashbox foundations? Vågar inte chansa på en färg bara...

Karolina

Eleven är verkligen din grej! *_*

Johanna

Jag vart också sugen på foundation från Smashbox. Ska kika på den till hösten tror jag.. :)

Och jag med skulle bli super glad över presenter från Eleven! Allt som har med skönhet att göra ;)
Kramis!

från hannahsthlm

Emma: Åhh..skönt att höra att paketet kommit fram och kul att du blev nöjd=)!Kramis!

från hannahsthlm

Rouaa: Den här foundationen har en gyllene underton och med det tror jag det menas att de har en gul underton...Färgen Sand kanske skulle passa dig men jag kan ju inte lova ngt..=) Har tyvärr ingen koll på Smashbox försäljning i Malmö..sorry!

Samuel: Åhh..låter som du har en del iallafall=)! Hudcreme är bra..det behöver vi alla..inte bara tjejer!=)
Ansikts spray/ansiktsvatten (utan alkohol..det torkar ut) kan vara bra att fräscha upp med innann man lägger på hudcreme och en peeling för att ta bort döda hudceller kan vara bra att göra ca varannan vecka!
en speciell ögoncreme kan oxå vara bra att ha där hemma om man slarvat lite med sömnen..finns speciella för killar från olika märken tex.Biotherm .
Kul att dina tjejer fixar frisyren;)!De verkar såå söta=)!

SuraTanten: Ja!underbar är vad den är!=)

Kitty: tyvär och åter tyvärr..Gbg är icke mitt territorim=(!Jag vet nada om butiker där..

Karolina: =)!

Johanna: Ja gör det! =)Super braaa!Foundation är ju lite mer gångbart frammåt höstkanten!;)
Visst är skönhetsprodukter de roligaste presenterna..och smycken=)!
Kram!

Ängla

Låter som en bra foundation! Ska kollas upp! :)

Amanda

Många spännande produkter!

Heléne

Jag blir så sugen att shoppa loss på eleven..

8ball

is very interesting site...

Proton

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0As

Prohor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Jimpson

I you all love!n

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bush

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.k

Vasilii

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.u

Kim

I you all love!e

Jesus

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Jennifer

Greetings!..i

Svetlana

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Britney

Fascinating site and well worth the visit. I will be backv

Marilyn

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Vasilii

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?+

Britney

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.c

Nicole

Great Site - really useful information!y

Vasilii

Just serfed in. Great site, guys!t

Amanda

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.n

Britney

Very good web site, great work and thank you for your service.2

Park

Nice site... Cool guestbook...i

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.w

Vasilii

I\'m love this great website. Many thanks guy:

Joon

I enjoy your site very much! THANK YOUs

Urii

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Jersey

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Jersey

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !.

Helga

Many interesting information on your site - keep up good worku

Bob

I consider that beside Your site there is future!+

Smit

Hi! Definitely nice and neat site you got there.l

Elza

Excellent site, added to favorites!!

Marilyn

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Bob

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!t

Smith

Cool!.. Nice work...a

Keno

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?