Vilken är din favorit?

52049-766

Att det finns tokmycket snyggt  man vill ha på SHOPBOP är inga news precis men just nu finns det ovanligt mycket....åhhh...jag skulle absolut kunna tänka mig alla klänningarna ovan för lite olika användningsovråden,vilken är din sommar favorit?=)

1.LaROK Halter skirt  $228   (Söt på partyt eller grillfesten i sommar)
2.JOIE Taste Dress $120.00    (Skön och ledig klänning som skulle passa för shopping i sommarvärmen)
3.CATHERINE MALANDRINO Button Down Dress with Ruffle Larget Skirt $425.00  (skulle passa perfekt på en bröllop jag ska gå på i sommar)
4.AKA New York , Market dress $216.00   (åhh...just love it!)
5.CATHERINE MALANDRINO Oversized Shurred Dress $595.00  (En perfekt lbd i oversizad modell..)
6.VINCE Hand Crocket Dress$220         (Riktigt sööt virkad liten sak=)

Hoppas ni har en häärlig dag!
Kram♥
68 kommentarer
Ida

jag gillar den söta volang klänningen! Den hade passat mig perfa tror jag.

linda m

2:an är min favorit! vill ha..

Ida-M

Volangklänningen, så söt.

frida

den svarta klänningen och den virkade.. oj oj oj vad snygga!!! dom vill jag gå ut och festa i iaf =)

sofiemadelene

Babydollen och hängselkjol var ju klart bäst.

Hanna

3 o 5 är sötast! älskar catherine malandrino!

Sandra

Nr 3+5 var söta! Idag kommer min ellosbeställning, skyller den helt på dig hihi! Blev ett par röda dödskalleskor och lite annat oxå, hittade en fin cardigan men den är väl helful i verkligheten som vanligt... ;)
Hoppas att du har en fin dag! Själv var jag och fixade naglarna idag så jag känner mig smått handikappad... är inte van vid längden än.

Maria

1, 2 och 5 var bäst! Åå helt underbara!

Fancy Desire

Åh, kollade precis på en liknande klänning på Dorothy Perkins. Ha en länk på nyaste inlägget på min sida!

Fancy Desire

irmeli

Den axelbandslösa skulle jag vilja ha...har just lärt mig att jag passar i axelbandslöst. Den kändes ledig också och var stilren...gillar!!!

Hanna

1:an var coolast:P

Eleonora

jag gillar verkligen den svarta, så perfekt modell!

Matilda

Den svarta klänningen! Men den första i jeans var grymt ball!

therese

klänningen från vince skulle jag gärna äga!

Johanna

Jag gilla femman! :)

Amira

Vince och Catherine Malandrino klänningarna är toppsnygga!

Malin

alla var ursöta=D

Marie

Den svarta är underbar!!

jen

blev förälskad i den vita. passar verkligen till en riktig sommar shopping tur. Den får mig verkligen att längta sådär mycket till sommaren. hoppas du haft en härlig dag.

mvh jen

suratanten

Nr 3 och 5 är mina favoriter :)

anina

Nr 2, 3 och 5. Vilka fina!

Tesan

Den virkade va jättesnygg! Vitt-virkat är fint på sommaren tycker jag.

Cicci

Den svarta och den virkade!

Julia

Ohh, nummer två! den vita!

Sofia

Åh, den svarta var jättefin!!

Däremot förstår jag mig inte riktigt på den bruna skapelsen... Inte min stil! :)

Mary Sunshine

den svarta var underbar tycker jag

Simply me

Love nr 2! Borjar gilla Catherine Malandrino mer och mer :)

Bohemica

Den första eller den 5:e kanske...nej förresten alla är fina!

Janju

Den svarta helt klart, precis i min smak. Wonderful!

Millan

Åhh va synd att hängsel klänningen inte var ett par hängselshorts. Tycker det är sååå snyggt. Hade ett par när jag var liten och skulle gärna vilja ha ett nytt par. Kan bara inte hitta ett! :(

matilda

helt klart den svarta!! oj vad mycket snyggt!

Maria

Den första, hängslekjolen var riktigt cool!

Joanna

Gud, alla är otroligt snygga! Kanske den vita känns lite väl vit och den bruna är lite to much, men annars skulle jag sjasa med mig alla hem om jag fick;P Den med hängslen var ju riktigt fräck!

8ball

is very interesting site...

Svetlana

Sentimental and nostalgic. Great.t

Prohor

I consider that beside Your site there is future!a

Jennifer

Thank you for your site. I have found here much useful information...a

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..c

Elizabeth

Many interesting information on your site - keep up good work:

Jennifer

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.d

Jesus

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(y

Amanda

Very good web site, great work and thank you for your service.

Katie

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!3

Kim

I consider that beside Your site there is future!

Jersey

I consider that beside Your site there is future!+

Amanda

Fascinating site and well worth the visit. I will be backT

Helga

I\'m love this great website. Many thanks guyg

Smit

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jimpson

i love this site.c

Marilyn

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Meteor

Very cool design! Useful information. Go on!o

Sveta

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !k

Park

Nice site... Cool guestbook...o

Jersey

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.l

Svetlana

I you all love!t

Prohor

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Bush

Sentimental and nostalgic. Great.l

Britney

I\'l be back... :)B

Jesus

I you all love!e

Elizabeth

Oh o ho! very nice site!

Bill

It\'s a great and valuable site!t

Bush

Thank for making this valuable information available to the public.a

Marilyn

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi

Marilyn

Fascinating%2Bsite%2Band%2Bwell%2Bworth%2Bthe%2Bvisit.%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bbacki

Sveta

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.s

Felixkjersti

Uno straise Qatro single sais, thanx

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.