Recension av mina Blush inköp!

52049-718

I mitt paket från Blush som jag nu packat upp ordentligt och tagit en ny bild på (den andra
var inte riktigt solklar såg jag nu när jag kom hem=) så fanns det:

1. SMASHBOX Primer (den absolut bästa Primern ever...)
2. DESSERT Plumping Lipgloss i färgen Juicy (Jag älskar detaa lipgloss, ger ingen markant plumpingeffekt men smakar och doftar ljuvligt och Juicy är en perfekt lite hallonröd lätt nyans)
3. OLE HENRIKSEN Pick Me Up Face Mist (Trodde jag beställde Tonicen men jag beställde tydligen misten..kanske förväxlade med Cucumber tonicen..hur som helst..denna har jag använt förr och den är perfekt på morronen innan fuktcreme för att "väcka liv "i huden!)
4.ModelCo:s Eye Make Up Remover Tops .De  som jag skrivit  så mycket om(nåja..två gånger=)....nu är   de finally here!;)
Prövade att ta bort lite mascara som hamnat lite under ögat och ohh..så enkelt det var! Man ska ju inte kladda med tops med vatten i makeupen och det behöver man ju inte när man nu har dessa!
Liiiite dyrt kanske för en sådan liten förpackning, 120 kr för 36 tops....men jag tror nog jag är hooked ändå;)!
Perfekta att ha i lilla Party Clutchen vid utgång eller på flygresan!!

Som liten bonus i paketet låg:
1. Mini Mini Plumping Lipgloss från Freeze 24/7
OOOj..det sticker och plumpar..funkar verkligen!
2.IcyCrystals by Freeze 24/7
Någon slags peeling som ska provas!
3.Freeze 24/7 Anti wrinkle Cream
Denna har jag läst om och ser fram emot att testa!

Nu ska jag fixa middag!
Ciao!
39 kommentarer
Vintage*Jessica

LYCKOST :)
primern den e ruskigt bra va ?
Vart sugen på den själv :)

kram

Sandra

Mycket trevliga grejer där :-D

Frida

Åh, vilka underbara grejer! Är sugen på primern ja också, men som Jessica säger, tok på för dyrt för en student.

hannahsthlm

VintageJessica: Jaa..primern är verkligen ruskigt bra!:)

Sandra: Ja absolut;)!

Frida: Jaa..den är lite dyr men väldigt dryg och värd varenda krona tycker jag! Passa på att önska dig den nångång om du inte har råd att lägga ut på den själv:)!

Malin

Kul och få massa saker som man int provat förut ! =) Hoppas allt blir bra;P Skulle med vilja ha en primer ska nog införskaffa mig en. =)

Carro

Oj har funderat på primern jätte länge, man kanske borde slå till? :)

hannahsthlm

Malin: ja..gör det..ModelCo:s primer och Smashbox är de bästa tycker jag, men det finns ju mååånga andra oxå!:) Kram!

Carro: Tycker jag absolut, den är grymt bra;)!

hotspot

Åh den ansiktspeelingen från Freeze fick jag också ett prov på när jag beställde från Blush senast och den var grym. Vill verkligen köpa den men den är dyr...

Linda

ÅH! Vad mycket roligt! Själv beställde jag eyeko cream idag :)

hannahsthlm

hotspot: Ser fram emot att testa peelingen senare ikväll...Kan tänka mig den är awesome!
Liiite jobbigt när man fastnar för "vill ha" produkter som inte direkt är gratis bara..;)(händer mej hela tiden..=)

Linda: åhh..Eyeko är verkligen awesome den oxå:)!

Nikki

Jag blev jättesugen på lipglosset. Men det är mycket pengar. Funkar det verkligen?? Du har ju redan fylliga läppar menar jag ;)

Christine

Åh, jag vill ha en facemist! =) Nice grejer.

hannahsthlm

Nikki:Tack:)! Menar du Freeze 24/7 glosset så funkar det verkligen!(håller ca 2-3 timmar sen får man göra igen) Dessert är mer ett smaskigt och sött vanligt gloss men ack så fint:)! Freeze glosset finns nu mer i olka färger också som du kanske vet och inte bara det genomskinliga;)!Kanske kan vara nåt att investera i?

Christine: Facemist är fab!Speciellt denna från Ole Henriksen och så min favvo från Katarina Håkansson..vilka underverk de gör alltså:)!

suratanten

Vad spännande att läsa:) Hallonrött lipgloss skulle inte sitta fel, inte heller pinnarna, som verkar mycket användbara.

Natali

vad kul emd massa nya roliga saker...man blir ju själv sugen på att göra en beställning...

Linda

Primern får man pröva sen när det finns pengar.

Heléne

Gud va kul att få med en massa test..! Vilka härliga grejer du har beställt. Blir själv sugen på att shoppa loss!!!

Johanna

Fina grejer. Fick mitt DuWop läppglans igår, gillar den! Man känner den stickande känslan där. Är sugen på DESSERT och primern..Får blir sen.

missy

åhh vad glad jag blir av att höra att det funka!
Gud, jag blir avundsjuk på peelingen..har inte haft någon riktigt lyckad peeling produkt på länge. men självklart lockar inte priset lika mycket som produkten , men förmodligen är den värd pengarna! :)

Emma

Hur mycket kostade ModelCo:s Eye Make Up Remover Tops?

baccarat

Any kind of straight door flush keno card online baccarat?

baccarat

Most beef fishhooks discard ball online baccarat value?

slots

Possibly video bluff apple island slots beard cards limit rank.

baccarat

As mentioned grande baccarat scratch deck?

8ball

is very interesting site...

Urii

Nice+site...+Cool+guestbook...o

Svetlana

Cool!.. Nice work...i

Joon

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28e

Marilyn

Thank you for your site. I have found here much useful information...g

Kim

I like it and the background and colors make it easy to readt

Marilyn

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsb

Jesus

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.b

Bush

This%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Bsite....

Jimpson

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Jersey

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...n

Jooni

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.

Katie

I have your site for its useful and funny content and simple design.k

Bill

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.

Ravnirene

Great site. Keep doing.