Ellos Vs Juicy

Som ni vet är jag inte  någon Budget shopping mästare precis!. Jag har alltför många hyllvärmare i min garderob
för att våga chansa på att en söt  blus förvandlats till något  tovigt  och trådigt  Lilla-E:s storlek efter en tvätt...typ...;)
Off course  är det inte så med alla märken som inte kostar en förmögenhet, men en del lite billigare märken har en kvalitet som verkligen suuuger..

Jag ser dock fram emot att min HM Rowells beställning och Josefssons beställning ska komma....så hoppas jag att jag blir lite motbevisad och hittar några Budget favoriter....recension kommer!!

Man betalar faktiskt inte bara för märket (som en del tror) utan väldigt mycket för kvaliteten när man lägger några hundralappar extra som faktiskt kan löna sig riktigt bra  i längden!

Man ska ju faktiskt räkna hur ett plagg lönar sig i inköp genom att räkna hur ofta man använde det..Köper man något lite dyrare som  man använder jämt så är det ju bra mycket bättre än massa billiga saker som bara tar upp plats i garderoben....
När jag surfade runt på Ellos för ett tag sedan (mycket Ellos här på min blogg senaste dagarna..ha ha)när jag  beställde de omtalade DöskalleVansen
så dök jag på lite sommarkläder som man ser direkt är väääldigt inspirerade av av Juicy...

Jag älskar  ju Juicy Couture för att de har så otroligt härlig kvalitet och passform på sina grejer MEN har man inte flera hundra över så kanske dessa plagg ändå kan vara ett alternativ för stranden eller mys på altanen i sommar?!klänningen tycker jag ser riktigt sööt ut! (även den a la Ellos!)

     Ellos 149 kr                Juicy  ca1049 kr


 Ellos 79 kr                        Juicy  ca 650kr


                                                           
Ciao!

Söta W hälsar att han är mycket snyggare i verkligheten än på bilden imorse...Jag var tvungen och skriva det!;)
Han hälsar och tackar för alla kommentarer oxå! Nu ska han och jag läsa Kalle Anka....
Jag svarar på kommentarer jag fått innan jag somnar..hoppas jag..Kram!=)
41 kommentarer
therese

dessa ellos plagg va nog inga ja diggade direkt... men för 149 kronor skulle klänningen nog kunna få vistas tillsammans med mej på altanen. när jag va liten o bodde i borås totalt älskade jag o gå på ellos, det och en festis så hade jag gjort hela stan´, haha=)

emma

hejsan.. de skorna du hade köpt ser helt goa ut (20 april), undrar lite var man kan hitta liknande? är ganska kräsen vad gäller skor men dessa va helt finfina.. kramis

Sofia

Åh, va kul med lyx vs budget! Student som man är så skulle jag aldrig lägga ut 600 kr på ett par små shorts ändå... men de där från Ellos var ju riktigt söta, och 79 spänn kan jag ju alltid offra! ;) Jag borde kanske utforska Ellos lite närmare, man kanske kan göra fynd! :)

Kommentaren från din son var helt oslagbar!!

hannahsthlm

Therese: ha ha..jag hade en kompis i Borås när jag var liten, tror att vi var på det där Ellos varuhuset en gång faktiskt;)!(om jag inte minns fel..var lääänge sen..)Jag tycker klänningen är riktigt söt för 149 kr och har faktiskt beställt en nu...har letat efter en klänning i frotte faktiskt;) Annara finns det mycket mycket man får blunda för när man klickar sig genom Ellos webbshop;)!!(en del riktig ryyyysliga saker..)

Emma: Jag tror du menar de skorna som jag visade tillsamman med Prickiga blusen?!
De är från La redoute. Gå in på deras hemsida www.laredoute.se och kolla under skor! Skorna är av märket La Boutique. Verkar vara jättebra kavalitet på dem!! Lycka till!

Sofia: Kul att du uppskattade lyx vs Budget;)!
Kolla in på Ellos kan jag rek. MEN man får ha tålamod och leta noga efter guldkorn..det är inget man överväldigas av precis;)!
Första gången jag var inne där hittade jag nada..men vid en grundligare genomgång några små fynd...;)!Lycka till!

Ha ha..Söta W är så rolig faktiskt,han är jätte nog med hur han ser ut på kort...och detta streetstyle foto gilade han inte nåt vidare..,så jag var faktiskt tvungen att skriva att han är snyggare irl..och det är han såklart=)!

Svalling

Jag tycker klänningarna var supersöta. Kanske köper den billigare :)

Svalling

Jag tycker klänningarna var supersöta. Kanske köper den billigare :)

Tinna

Den rosa klänningenser jätte fin ut på bilden. Skulle passa på sommarpartyt :)

hannahsthlm

Svalling: Visst är de söta..Juicy klänningen är awesome och den från Ellos ser åtminstone söt ut på bilden..Hur den ser ut live återkommer jag med när jag har fått min=)!

Tinna: Visst skulle de det=)!Supersöta!

Emma

tack så mkt =) tycker din sida är jätteintressant o man får bra råd inom allt känns det som =) kramis

hannahsthlm

Emma: tack själv=)! Roligt att höra att du gillar min blogg! Kram!

Hanna

söta! har funderat på den rosa juicy liknande klänningen! underbar!

8ball

is very interesting site...

Nicole

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(G

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o

Bush

This is very interesting site...o

Bill

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.k

Elza

Very good site! I like it! Thanks!e

Vasilii

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often%2B

Svetlana

Fascinating site and well worth the visit. I will be backd

Jooni

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

Jooni

Great%2Bsite.%2BI%2Bwill%2Bbookmark%2Bfor%2Bmy%2Bsons%2Bto%2Bview%2Bas%2Bwell%2521%2521%2521%2B

Jesus

I+you+all+love%21%2B

Jesus

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...%2B

Anna

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Jooni

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Prohor

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21r

Hillari

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readm

Hillari

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.%5C

Helga

I enjoy your site very much! THANK YOUs

Park

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you..

Katie

I like it and the background and colors make it easy to reade

Jesus

I\'m love this great website. Many thanks guyt

Urii

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends."

Britney

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Helga

A%2Bfantastic%2Bsite%252C%2Band%2Bbrilliant%2Beffort.%2BA%2Bgreat%2Bpiece%2Bof%2Bwork.k

Nicole

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.a

Jennifer

Great Site - really useful information!l

Urii

I\'l be back... :)+

Park

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?d

frederic

Hej,
tänkte bara säga att det finns nya banners till Ellos (rea kampanj -70%) hos www.zanox.se
mvh
f.