Dagens VM Outfit Lilla-E och Dissad Valborg.....

Min dag har jag tillbringat med 6 stycken barn...2 av dem mina egna...Mycket roliga barn MEN jag lovar att inget är sig likt här hemma. ^^
Förrutom att riva vår lilla våning har vi hunnit med att spela fotboll och vara på Mc Donalds.
På vägen dit som inte är  sååå många meter i och för sig trodde jag hela tiden att någon  var försvunnen och väl  där  var  det ett under att endast 2 läsk spilldes ut och kille med svabb borste fick tillkallas lika många gånger..Det hade ju kunnat blivit betydligt fler....om man säger så ; )!

Att gå på brasa  kändes nu ikväll inte  som ett kul  alternativ i min värld!
Lilla-E ville absolut inte gå och somnade förövrigt kl 18..Söta W är på party hos en kompis och ska sova över!
(Jaa...Han är ju bara 10 år  så man behöver inte oroa sig för folköl etc. ÄN..)
Jag var oxå bjuden av kompisens mamma som är en riktigt kul tjej men jag tackade nej..Jag orkade verkligen inte!   Är helt finito efter den här dagen..faktiskt! ; )
Liiiite  trist för hon är verkligen super trevlig och de har Vasastans mysigaste ballkong att sitta och smutta på drinkar på  MEN  ibland måste man ta det lite lugnt oxå!
 Bara vara och ladda batterierna...Jag passar faktiskt på nu när jag endast har ett barn hemma...som  till och med sover ; )!

Fyrverkerier flyger förbi mitt fönster...en fördel med att bo mitt i stan...man deltar i alla slags festligheter  fast man inte alltid deltar..liksom;)!
OBS!  Kan ju även vara en nackdel om man skulle vilja sova eller är sjuk eller sååå...
Syftar inte på Lilla-E som sussar direkt...man skulle kunna spränga ett berg utanför huset..han sover vidare i sin lilla spjälsäng ändå!=)

Att jag känner brasröken  från mitt fönster som står på glänt här i vardagsrummet gör ju inte direkt att jag ångrar att jag dissade..Hur skulle jag inte ha luktat om jag varit  NÄRA den där brasan då?!
Kan sitta i lääänge den där braslukten..Gosh! Det minns man ju om inte annat från alla år man vinglat med en folköl och hållit på och falla IN i eländet!=) Fast nu var det ju  par år sen sist jag vinglade med en folkis iallafall..men jag kommer alltid minnas Valborg som en partyhelg för dem under 18. ...^^
Sen kan mamma  prata om vårtal och hurra in våren....men det är inte det jag förknippar med Valborg!

Lilla-E passade på att inviga sin Sverige Body  tidigare idag när vi spelade fotboll..Den har han införskaffat inför Fotbolls VM i sommar..52049-788

Kostar 98 kr på hm, finns dock  endast upp till storlek 86  (den passade ovanligt bra ändå  fast han har storlek 104 typ i vanliga fall...)
Accessoar :Gul Napp
Missmatch:Bandana från Lanzarote (...ett plagg/sak  ska missmatchas..remember=)

      

Lilla-E  har tjatat om en gympadräkt till Little Gym oxå..så denna kommer passa bra där...Tror inte han hade klätt i en röd sammetsdräkt eller en rosa med volanger ...men det är ju bara vad jag tror det=)!

Hoppas ni har en mysig kväll!

Ciao!

uppdatering: Lilla-E som somnade kl 18 har nu vaknat kl 23.15 och har disco framför tv:n...känns som det här inte kommer bli en så lugn och avkopplande kväll/natt  som jag hade planerat... trots allt  =)!
38 kommentarer
v

Oww desamma.. fest helg för de flesta ja.. andra ord att att i är ju suparnas helg .. så gott som halvaklassen ränner på¨gator och dricker öl. har inte förståt de roliga i det och sitter därför alone här hemma..
welliwell.. tror inte jag är mogen för öl, sprit och fylla 16 år gammal/ung.. min tid lär väl komma.. Hehe!

Trevlig kväll och första MAj!

(Ps, dina ord var välnehövliga och värmande men som du säkert vet går maten upp och ner och det tar tid, jobbigt länge!)

Felicia

Meeeen va söt lilla e var=) NAAAAW

Tonårsmorsa

Ja, Valborg har man ju firat i sina dar. Tur det inte finns några bevis kvar för hur de kunde gå till, nu när man har egna Tonåringar...! Snygg fotbollströja! För att inte tala om killen i den! *Blink* Kram!

Sofia

Hur gammal är Lilla-E? söt liten kille :)

hannahsthlm

V: Ahh..ja nog är det festar helgen med stort F den här valborg (och så Lucia förståss..)Klokt beslut att stanna hemma tycker jag!Din tid med alkoholen kommer ska du se..ju senare dessto bättre alla kategorier=)!
Hoppas du har haft en mysig kväll trots allt och att solen skiner på dig (oss alla) imorrn 1 MAJ;)!

Klart jag fattar att det går upp och ner... Det tar tid att förändra något så stort i ens liv...Det viktigaste är att man bestämmer sig och sen kämpar på..även om det tar år så GÅR det tillslut!=) Kram Gumman!

Felicia: Ha ha..Tack ska du ha! Ska hälsa honom det..Han har vaknat nu och dansar här bredvid mig framför Tv:n..=)

Tonårsmorsa: ha ha..Jaaa..tror inte jag har några bevis kvar jag heller..isådanafall ligger de i någon låda i källaren,) Hoppas dina tånåringar fick en kul och trevlig Valborg och att du inte oroat ihjäl dig!
Ha ha..visst är fotbollsbodyn söt..Ska hälsa Lilla-E det från dig! Kram

Sofia: Tack!=) Lilla-E är 3 år
(.han ska SNART sluta med napp..men bara snart...;)Ha det bra!

yenny

känner också mest att valborg är för dom under 18 :)

Felicia

Ja den dära nappen är en svår historia... Leiah har oxå sin och jag ska försöka stjäla den snart jag med=)

Frida

Hihi. Ha en trevlig fortsatt kväll!

hannahsthlm

Yenny:mmmm...det är det;)!

Felicia: Jaaa...jag hr föreslagit att vi snart ska ge den till kattungarna på Skansen..än har han icke nappat på iden alls;)!
Hur gammal är Leiah? =)

Frida: Åhh..Du med!=)

Angelica

Ååååh... dina barn är sötast i världen!!!! =o)

hannahsthlm

Angelica: ha ha..Tack ska du ha:)!

Evelina

Guud vad söt lilla E är, hoppas du hade en trevlig valborg :)

hannahsthlm

Evelina: Tack=)! Hoppas din Valborg var bra den oxå!

suratanten

Valborg har jag inte riktigt firat sen jag var 18. Vilken sötnos lilla E är...hi hi.

Sara

Kan du inte berätta lite urförligare om ditt jobb? Hur utbildade du dig och hur jobbar du nu? Make up-artist kan ju vara så mycket! Håller själv på att utbilda mig nu...

Vintage* Jessica

hahahah vilken gullunge :) den bodyn e snygg tror dock ej att den passar tjockisen Madicken :)
Kollade dock på andra Italy kläder till kenny fanns mycket snyggt sportigt via hm nu :)


ha det bra kram J

hannahsthlm

sara:Jag utbildade mig på Mariart som låg vid Östermalmstorg förrut,nu ligger det på Bondegatan.
Jag har även gått en hårextension utbildning och planerar att starta en styling studio..när Lilla-E är liiite större...man måste vara beredd att jobba dygnet runt typ i början och det har jag inte tid med i dagsläget..men SNART..=)

Vintage Jessica: Tack=)! Jaa..hm verkar ha laddat upp inför VM i sommar..kul för små killar & tjejer=)!

8ball

is very interesting site...

Keno

I enjoy your site very much! THANK YOU+

Amanda

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
+

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

I consider that beside Your site there is future!

Jones

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)b

Jones

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21l

Hillari

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.o

Jooni

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21B

Anna

Many interesting information on your site - keep up good workT

Smit

Greetings!..d

Jennifer

Excellent web site I will be visiting often

Meteor

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!+

Smit

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+worka

Katie

I\'l be back... :)e

Meteor

Just serfed in. Great site, guys!2

Smith

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!"

Jersey

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Smit

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21o

Kim

Oh o ho! very nice site!s

Dreamteamparty

nice site keep it up ok