Dagens Streetstyle...

52049-747

...blev på en stressad Söta W innan skolan imorse som lite snabbt ställde upp på en pose;)...

Killarna ville dock inte modella i sina nya kläder igårkväll och om jag ska vara ärlig så kommer vi returnera en del...Allt  i kartongen var  ej riktigt som jag trott om vi säger så..  ;)
MEN på denna Dagens Streetstyle  blid ser ni lite av beställningen a la Ellos som iallafall  kommer att få stanna kvar hemma hos oss!

Söta W har på sig:

♣Gul/blå adidas T-shirt (VM 2006 tröja med Henke Larsson...den får man INTE skicka tillbaka=)
♣Svart/vit  Oversized adidas  munkhoodie (Den ville jag dock skicka tillbaka men sen visade det sig att han GLÖMT sin andra svarta jacka hos sin pappa..så den fick stanna..blir nog bra..Söta W gillar den=)
♣Mellanblå Diesel jeans (ej från Ellos!)
♣ Blå SVEA mössa med vitt tryck(ej från Ellos)

Det ni ser ovan är en äkta STREETSTYLE outfit...Tror aldrig Söta W haft så många färger eller fägkulörer kombinerat i en outfit förr...Jag har alltid velat matcha honom som jag matchar Lilla-E...;)
Även om denna outfit innehåller en del gräsliga färgkombinationer SÅ kan det dock vara riktigt snyggt att missmatcha oxå när det syns att det är gjort med någon slags tanke...fast man egentligen inte ska se det..hmmm;)
Det senaste är ju faktiskt att missmatcha en detalj i klädseln...Min mamma har dock svårt för det och kollade konstigt på mig när jag blandade svart och marin med brunt härom veckan...;)
Sööta små hip hop killar kommer undan lättare med missmatching;)

Kram!


uppdatering: Jag såg att jag fått kommentarer på lite olika inlägg och lovar att svara ikväll! Tack för att ni läser!Nu hinner jag tyvärr inte alls sitta framför datorn, måste rusa och hämta Lilla-E och sen blir det Little Gym för våran del...
När han vinkade till mig på dagisgården  imorse skrek han efter mig: Mamma...Jag ska jaaaaga dig på Little Gym ...DET är motion det för min del vill jag loooooova..kan säga upp mitt gym kort på SATS snart..jag har ju Lilltle Gym liksom;)!
53 kommentarer
Pyret

Åh, vad söt han är!!!

hannahsthlm

Pyret: Tack:) Ska hälsa honom det!

suratanten

Gullig:) Intressant det där med missmatching...kanske är det min kopp tee:)

Kalle

Kolla in adidas.com Dom har en riktigt snygg hemsida med en länk till missy elliotts Kollektion som heter Respect me /Adidas originals.
Learn about street wear= "ASK MOI" :)

Fancy Desire

En riktig tuffing! Fancy Desire

Malin

Vilken sötnos!

Johanna

Söt han e, och tuff outfit!!
Kram!

anina

Han ser ut som en tuffing! Söt & Fin som sin mor.

lameilleuse

Jag tycker han är lik dig. Lika söt!

Linda

Aw, vilken söt liten tuffing :) Som dom skrivit tidigare, han liknar dig :)

Maria

Urgullig kille :)

Maria

Hihi, han kommer att bli en riktig hjärtekrossare när han blir lite äldre :)

Cicci

Tuffing :)!

Kim

Vilken cooling! :)

touchofstyle

Jätte sött...svea mössan måste man ju bara älska :)

Sara

Du har de sötaste barnen, du måste vara super stolt!
; )

lalis

När man läser din blogg så längtar man ju nästan efter barn :) Fast det är nog att köpa babykläder som lockar mest...! Tuffa kläder på en tuff kille!

miss Carleon

Vad kostar han? ;)

Goddess

Jackan är jättesnygg, syns inte att den är för stor. Min son Grim vill också ha en sån jacka- så vi får se.Hälsa att han är jättesnygg ;)

fruitcocktail

Vilken tuff kille:) Gulligt!

Jen

Dina kids är verkligen så söta! Guldklimpar!

Anonym

nej vad gullig!

Sigrid

föregående var från mig!

frida

vilken tuffing! Han skulle ju kunna vara modell i nån klädkatalog med barnkläder om han ville. Det märks att dina barn har en modeintresserad mamma ;)

Mocca

Vilken cool kille. Och med en Henke Larsson tröja kan det aldrig blir fel. Förstår att den var en keeper!!

hannahsthlm

Till alla från Söta W:

Tack...MEN Jag kommer vara coolare på nästa bild! ;)
Jag är inte till salu för Juventus ska köpa mig i frmtiden...okey..kanske är till salu för ca 10 000 000...;)

Miss Carleon

ja det var ju lite dyrt men absolut värt det såklart! vi får hoppas att Juve investerar sina pengar bra tills den dagen kommer :)

Moster Becca

Snyggaste tennis spelaren pa TSK =)Love the new outfit! Hur gar det med alla tavlingarna? har ni anmalt er? Jag spelade en dubble turnering forra veckan & kom till semi.. om vi vunnit sa hade vi fatt $150, ca: 1700 kr.. inte helt fel? Nasta gang hoppas jag.

Saknar er massor, som alltid!

Puss Reb

Cassie

Naah, söt :) Han är väldigt lik min lillebror faktiskt , med den där mössan :)

hannahsthlm

Miss Carleon: ha ha...ja det får vi allt hoppas;)!

Becca: eller hur?:)ha ha..visst är han cute i sin nya hip hop outfit!Tävlingarna jobbar vi på..får kolla nästa gång om det har dykt upp något mer..Funderade på att anmäla honom till Båstad Junior turnering men det kanske får vänta to next summer,eller vad tror du?;)
åhh..kul att du spelat dubbel..klart ni vinner nästa gång!=)

Vi saknar dig massor som alltid!

Eller SNAKNAR som E säger;)...Puss!

Cassie: Tack:) Din lillebror är säkert en liten sötnos!

Vintage*Jessica

sweetheart :) Långt hår svea Mössakan inte slå fel :)


sköt om dig Hanna

Sofia

Vilken sabla sötnos han är!

hannahsthlm

vintage Jessica: ohhh nooo..Svea mössan slår aldrig fel!=) Ha det såå bra ni oxå!

Sofia: ha ha..Tack=)!

8ball

is very interesting site...

Kim

Your%2Bguestbook%2Bis%2Bexample%2Bof%2Bmiddle%252Dclass%2Bguestbooks.%2BCongratulation%2521%2BI%2592ll%2Bshow%2Byour%2Bsite%2Band%2Bguestbook%2Bto%2Bmy%2Bfriends.

Vasilii

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Greetings!..w

Joon

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.s

Jennifer

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP...

Jersey

Excellent web site I will be visiting often

maria

vart har du hittat den blå svea mössan, min dotter vill så gärna ha en sådan. kram!

Smith

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...

Joon

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.m

Anna

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Sveta

I%255C%2527l%2Bbe%2Bback...%2B%253A%2529l

Britney

Hello people! Nice site!

Jooni

I\'m love this great website. Many thanks guyu

Joon

Fascinating site and well worth the visit. I will be backv

annica

joo nån som vet en enda affär där de finns svea mössor kvar?, helst i rosa grön blå eller grå! hoppas ni svarar

f

vart köper man svea mössor?

elsa

på svea butikerna köper man den

agnes

hej..ja måste ha en sån mössa!!!
vart har du köpt den? Man skulle inte kunna få köpa din annars:D`? kram agnes