Ny Tävling! Vinn Armband från Humanity!


Vinn ett fint armband från Humanity for All Värde 499 kronor
(Armbandet jag lottar ut är svart,det på bilden är marinblått)

Nu är det åter dax igen för en ny tävling här på www.hannahsthlm.se
Denna vecka lottar jag ut ett superfint armband från Humanity.
Armbandet är svart med budskap och små stenar.

För att vara med och tävla om armbandet så lämnar du enkelt en kommentar att du vill vara med och tävla.
Glöm inte namn mail och ev bloggadress i din kommentar.
Som vanligt vill jag att alla läsare ska kunna deltaga,både bloggägare och blogglösa.
Har du en egen blogg eller site får du dock gärna låna min bild och länka till tävlingen.
Länkar du så får du automatiskt en EXTRA LOTT i dragningen sedan.

Humanity for All Tävlingen avslutas Söndag den 5 December klockan 23.59

Kram & Good Luck!♥

                                     Fashionize.se



Pssst...Missa inte min LIPGLOSSTÄVLING som avslutas ikväll klockan 23.59!
Den hittar du HÄR
106 kommentarer
Jenny

Jag är gärna med och tävlar om de jätte snygga armbandet .Håller tummarna att det är min tur nu :)

maggan

Jag är med och tävlar!



Länkar hit

http://mittnyalivnu.blogspot.com/2010/11/tavling_28.html

Anna G

Åhhh jag är så kär i de här armbanden!! Jag vill gärna vara med i tävlingen

Ellinor

Oh, denna tävling är nog den där jag kommer att hålla mina tummar allra hårdas. Har länge trånat efter dessa fina armband.

Kram

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag är med :D

Agnieszka-2barnsmorsan

Är gärna med och tävlar, vore kul att vinna!!! Kram

Anonym

Jag är med och tävlar. Har länkat med .

Jeanette

Jag är gärna med!

Rebecka

jag är med!:)

Marie

Ja, jag är med!! =)



Kraam!

Susanne

Hejsan!



Jag är också med!

Josefine

Hoppas på första gångs tur att vinna via din blogg :-)

millie

Jag är absolut med och tävlar! Älskar humanity armbanden :)

Lotta L

Jag är gärna med och tävlar! Vilken drömvinst!

Wysteriia

Åh det där har jag suktat efter i en halvevighet men är inte riktigt min ekonomi att lägga på ett armband så jag är mer än gärna med :D

Anneli

Jag är absolut med och tävlar om det fina armbandet :)

Ha en skön kväll, kram!

Elin

Jag är med och tävlar :D

Maude

Jag är med förstås!

Linda

Jag är med :)

Nonne

Hoppas på tur! Klart ja är me o tävlar! =)

Andrea

Och jag vill också vara med;)

Linnéa - Mamma till Pärla

Tack så mycket! :) Jag är inte lika bra på photoshop som alla andra så det blev en enkel i paint, hehe.

Kram

Sussie

Jag vill vara med:)

Josefine - mamma till Hugo

Jag är med och hoppas att det kan bli min tur att vinna nu..

Rövarmamman♥

De finaste armbanden, vill gärna vinna ett svart:) hoppas på tur denna gång:)



KRAMMMM

Mickan

Klart jag är med och tävlar! :)

Kram

Olelsi/Nettan

Weee har länge önskat mig ett mossgrönt armband men jag tackar inte Nej till ett svart, så jag är gärna med!!

Har även länkat:

http://olelsi.blogg.se/2010/november/tavla-om-ett-super-snyggt-armband.html



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Sussie

Tävlar gärna om ett armband :)

care69

Jag är gärna med!



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/11/5-dec-vinn-armband-fran-humanity.html

Carita

Jag är gärna med :) Har suktat efter ett sånt aslääänge!

Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jag vill självklart vara med och tävla. de är ju så fint! :)

Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Har även tipsat om tävlingen i min blogg :)

Här: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/november/humanity-for-all.html

caroline - gravid

Hej



jag är med och tävlar



länkar här för extra lott: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-armband-fran-humanity.html



nu håller jag både tummar och tår för att jag ett armband från humanity får :D

ana

hej, jag är med och tävlar! :)

johanna

jag är jättegärna med och tävlar!

Jag länkar även tävlingen på min blogg:)

Kram

Paulina

Jag är med!

Pia

Hejsan, dessa armband är riktigt snygga så jag är gärna med och tävlar.

Deltar med 1 lott.



Bästa Hälsningar Pia

[email protected]

Jenny Ö

Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

Spacegirl

ÅÅh ett sådant armband har jag önskat mig läänge.

Här är min blogglänk för en extra chans

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-armband-fran-humanity.html

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Jag är med :D

Linnea

Jag är med:)

Evelina

Hej jag är gärna med.

Kram

Evelina

Hej jag är gärna med.

Kram

Ellie

Jag är med och tävlar.

evelina

Jag är med och tävlar, :)

Nina

Åh har länge velat haft en sådant armband från humanity, mycket bra budskap!



Kram Nina.

Linnea Sjöström

Åh,älskar dom här armbanden, jag är gärna med och tävlar :)

Cilla

Jag vill vara meeed! :D

Karin

Oh sådana armband är så fina! Jag är självklart med och tävlar om det. Kramar! /Karin

Linda

Dom är ju toksnygga, ja är med=)

kajsa

Jättesnygga!

Är med :-D

kajsa

vet inte om jag glömde mailadressen?

skickar en till kommentar för säkerhetsskull :)

Liselotte

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar om detta fina armband, har länkat för störe chans http://liselottess.blogspot.com/2010/12/armband-5-dec.html

Jessika

<3



Ja e absolut me o tävlar !! :)

Mattias

Hej! Jag är självklart med och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/5-dec-vinn-armband-fran-humanity.html



Hoppas på tur!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Ber till högre makter om att jag skall ha turen med mig, tycker de där armbanden är så fina



Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/december/armband-512-1.html

Natalie

Jag är gärna med och tävlar! :D

Elin Jonsson

hej hej, vill också vara med och tävla!



kram

Madelene

jag är med och tävlar! :)

elsa

Jag vill så gärna vara med:D



Kram Elsa!

Leila

jag är med :)

Hanna

Jag är jättegärna med och tävlar! Hoppas hoppas... Kram!

Ylva

jag är jättegärna med och tar en lott :D



Älskar armbanden!!



kram

Linda

Hej

Jag hoppas på att vinna!! Kram

[email protected]

Dilin

Jag är med! :D

Sandra

Jag deltar gärna!

Mathilda

Jag vill jätte gärna vara med & tävla om de snygga armbandet!

paulina persson

every action has a reaction

we've got one planet one chanse!



armbandet står för precis allt jag tror på , älskar det.

tack för en jättefinblogg förövrigt:)

kram Paulina

Malin

Jag är absolut med! :) Har länge velat ha detta armband! :)

Vicktoria

Vill jätte GÄRNA vara med! :)

emma

jag är med :D

Linda

Jag är med! Vill sååååå gärna vinna, har velat ha detta armband sen jag fick veta att de finns, men har inte ekonomin till att köpa ett sånt. Så hoppas på vinst! =)

camila.s

jag är med :D

Caroline L

Vill tävla med en lott. Jag älskar armband<3

Jessica Kraft

Jag är med,länkat med text och bild i min blogg=)



http://skolgatan6.blogspot.com/2010/12/mer-tavling.html

Ulrika

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

evamar

Ett sånt har jag önskat mig länge.



Tar gärna en extrelott:



http://evamar.blogg.se/2010/december/armband-5-dec.html

jenny

Hej. ja är så gärna me . har aldrig haft turen me mig när de gäller något sådant.så man kan ju alltid hoppas. mvh jenny

Marika

Jag är med och tävlar... länkar från min blogg

[email protected]

jenny

Hej. ja är gärna me å ser om man kan ha någon tur.mvh jenny

jenny

ja vill gärna vara me:) men utan blogg

Kashaya

Jag är med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/12/tavla-om-armband.html

Hanna Sund

Min brors sambo har ett sådant här armband och senast i söndags fingrade jag på det och försökte hinta till MinM att det vore en fin julklapp, vi kom dock inte fram till var man kunde köpa det, nu vet jag och med rätt så skitmycket tur så kan jag ju till och med vinna det...;-)Klart jag vill vara med och tävla och länkat har jag gjort:

http://hannafias.blogg.se/2010/december/men-kolla.html



Mvh Hanna



Jenny

Är gärna med! :D

Emma

Jag är med och tävlar om detta fina armband!



har skrivit ett inlägg i min blogg också om tävlingen inlägget hittar du här: http://emmaidalinnea.blogg.se/2010/december/tavling-3.html

Gniztra

Dessa armband har jag kollat på i 1 år nu..

Men en fattig stacakre har inte råd med såna fina saker;-)

Så hopppas..

Länkat.

http://www.improveme.se/gniztra/128177

Amanda

Jag är med och tävlar.

EMINA BALERINA

jag är gärna med och tävlar :) hehe..

Josefin -Happy Days-

Åh, jag är gärna med o tävlar, har länge önskat mig detta vackra armbandet o nu kanske Tomten vill komma med det i julklapp! ;-)

Elin

Jag är med och tävlar :D

julia

åh detta har jag önskat mig så länge, super fina är dom :) hoppas jag har en chans att vinna, har ingen blogg men ja håller tummarna :) kram

elma

åh jag har spanat efter det här armbandet sen dag ett! Men som student kan man ju inte alltid unna sig allt man vill ha. Fanns med på min önskelista förra året men ingen lycka där. Därför blev jag överlycklig när jag såg att du tävlar ut ett och hoppas på bättre lycka nu!



Hoppas du haft trevlig helg :)

Hanna Wedén

Åh, jag är så himla mycket med!! Har länkat från min blogg! ( http://meteorshower.blogg.se/2010/december/tavling.html )

Hannah

Superfint armband! Hoppas verkligen att turen är med mig och att jag för en gångs skull får vinna! God jul :)

Rebecca

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Janeth

Vill vinna det snygga armbandet!

ida

Jag är med och tävlar :)

Olivia

hag e med!

Dilin

Tack :D !



allt bra :)?

Jenny

jag är med :)

Annelie M

Jag är med, saknar blogg!

johanna:)

jag är med :D



[email protected]

Åze

Skulle vara så kul att vinna:)

Cassandra

Jag är med och tävlar, Här är även min länk:http://casshh.devote.se/blogs/7017669/humanity-armband.htm

Sandra

Jag är gärna med och tävlar!! :)



/Sandra

Anonym

VEm vann?