Throwback Phuket 💋

(null)

Hej. Hur har ni det denna mĂ„ndag ? Sjukt konstigt det snart Ă€r SOMMAR . Var tog vĂ„ren vĂ€gen och vintern ( utan snö var den ).. kanske "gick de ihop" pĂ„ nĂ„got vis i Coronan .😞Saknar Thailand och Phuket och har ingen aning om Ticket liksom  behandlar min flera veckor gamla klagan inom 6-8 veckor . Om ny resa sĂ„klart , nĂ€r jag fick vĂ€nda pĂ„ Arlanda .. hade inte kunnat ÅKA Ă€ven med coronatest pĂ„ "riktigt med DNA i pappren " FÖR det gick att ta sig HEM ca 2 veckor senare över Finland tror jag .. fick uppdatering har hur min "reseplan " gick med thaiair  i mobilen .. hu !Hade blivit mest tid i Bangkok .. helt fel nĂ€r det var JUST Phuket .. 😍😍Men till Thailand kan man nog inte Ă„ka nu i sommar iallafall ?! 😇Rörigt för alla som bokat och lagt ut pengar och vĂ€ntar , pĂ„ en vĂ€ntan man inte vet "nĂ€r vĂ€ntan Ă€r över ".. om det "kommer nĂ„got"🙃 HĂ€r ovan och under Ă€r jag och Elliott som "souvenir from Phuket" Åren gĂ„r men minnen bestĂ„r ., 💋 Liwe Lowe J xoxo (null)

M
0 kommentarer