Post it here - vem TAR bilder? đŸ’Ș

(null)
Elliott och jag 
(null)
William 
(null)
Jenny Robbie i 3becompany (band frĂ„n Cali ) och Reb 
(null)
Moi
(null)
Moi
(null)
Maria jag och Linda frĂ„n "Paris ".. Maria Ă€r et gudmor oxĂ„â€ïž
(null)

DjurgĂ„rdens stolthet  (null)

(null)

(null)

(null)
Svar : allt o inget .. ex.. stĂ€dbolag ., men allt pĂ„ www.hannahsthlm.se Ă€r EGENTIGEN min copyright ocksĂ„., Kristi HimmelsfĂ€rd imorgon . Sjukt med vissa inom sjukvĂ„rden .. jag ringde i fredags om ett recept mot smĂ€rta som ja inte HITTAR och inte KAN vara utan .. jag fĂ„r liksom tremor i huvudet och kan fĂ„ en kinesisk akupunkturman att sticka pĂ„ lungor .. men de har ju ALLA 3 bankdagar i svensk sjukvĂ„rd. Nu ljög de ju? đŸŒșFredag Ă€r ju minst 4-5 bankdagar frĂ„n fredagen. Och ingen Ă€r ju ty rĂ€dd MER för Corona förrurom artister , charter , 65 plus och alla mĂ„r ju bra STAY HOME. TrĂ€fffade man pĂ„ t-banan som sa att " danskarna osv" öppnar ju inte mot SVERIGE . Pga - "allavĂ„radödsfall". Aja .. liwe lowe j xoxo


0 kommentarer