Stackars Troy och mig❤️♥️

Jävla Skitland vi lever i. Att Ta Troy på vård kostade 6001 kr och nu vet W inte om mamma jobbar om .. vad de nu hette👍😂.. kommer hem till oss? Han sa han jobbar och jag reser ev i nov., men jag förstod inte kloklippen och är Nacka hjälp lr nazis mot W? Det har varit en attack Troy utsatts för enligt mig😭😘Nu sitter jag här och har betalt 6001 kr till dem 2093 kr till Troys försäkring och 350 i medicin. Nu tänkte jag ev tala med dem om raketflygsgba och våra "nära grannar " nästa gång., men att ta 6001 kr innan lön är ju inget man planerat med en kloklipp på 290 kr.. men ingen läkarvård gör fel.. rugby swe? Nu säger jag inte Backa gjort fel men skulle han ha dessa pe har på sig? Annars skulle de avliva Troy ! Ser det som ett hot och har jobb men stämt in för att ny följa med "stackars Troy" next weekend.. xo  -10800 har jag betalt för Troy denna månad.. är jag ett problem ? Det vill jag inte veta på tid ons lr tisdag  lr torsdag för intressenter... när jag har ett aritisgig. igång i Asien och kommer åka innan jul vad .. de står för biljetter men inte förseningar ., älskar er som finns! Vi och Troy ..,Kämpar på! Xoxo (null)




0 kommentarer