One door.. closed..

Har just kommi hem. Skrivit in mig på en ny adhd-mottaging. De verkade ”gilla mig”. Tänkte att ”ett liv i Sverige” kanske är möjligt ”efter kampen”. Kampen=rätten att ha min medicib jag haft i 10-12 år, få sörja min fader i hans kamo mot camcern, art få vakna 5 och hinna med dagens sysslor”innan kidsen”.. men nej.. ”häxan satte sig ivägen igen”. Häxan jobbar på mottagningen där ”jag får vara” men ”aldrig är”. Den andra mottagnigen ringde idag och frågade ”tant ” om de ”fick plocka över mig”.  Nej gosh! Helt absurt. Låter som ”värre än Selena o Justin Bieber”. - Hen vill så gärna ha kvar dig! Har rigy patientnämden och ivo har fått låångt brev.. Be brave all beuties mot häxorna ! Låt häxorna brinna och ta en shor! Hemma i Stockholm och JAG vill bara ha mina rättigheter som adhd-patient när jag betalat 30 000 för UTREDNINGEN samt medicinerat för detta i 10 år. Har fått nevroskador UTAN medicin mor add/adhd men ”häxan” står på sig och patientnämden är tillbaka 4/6. Snart åker jag som TUR är till Asia! Med .. secret add-comp.. haha.. Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer