FALL DEAL- UP TO 25% RABATT PÅ NELLY- HELA SORTIMENTET- GET THE AUTUM LOOK!

Hur har du det i höstrusket? Allt Ok?
Jag var ute och åt middag med en tjejkompis igår. Mycket trevligt på en tisdag.
 JAG tycker fortfarande det är BEHAGLIGT att sitta ute men hon vägrade..." NU ÄR JU HÖSTEN HÄR! "
Ja..det stämmer NOG MYCKET BRA..sa jag, Tog av mig solisarna ochgick med IN, i restaurangen,
Man får börja byta på sig..IGEN..hela kittet...för att kunna vara ute. Autumn 2017. Volia!
Halsduk, vinterjacka, mössa, uggs etc. och krypa in i värmen och mysa. Snart Oktober- så hösten är nog OFFICIELLT HÄR FÖR ATT STANNA. Tom. imorgon tosrdag 28/9 klockan 10.00 har NELLY ett BRA ERBJUDANDE PÅ UPP TILL 25% PÅ ETT HELT KÖP. Jag hittade några favoriter jag skulle vilja ha nu i höst. Vad tycker DU om dessa SUPERSÖTA MINI-UGGS?
Ni som läst bloggen genom åren vet min besatthet av just UGG. I många modeller och nyanser! UGGOHOLIC=MOI
W CLASSIC MINI II. UGG. Originalpris 1.999 kr på NELLY
 
 
SVARTSNYGG HÖSTJACKA MED PÅÄLSKRAGE? Wanted! Denna modell hetrer MERIBEL FAKE FUR  av märket HOLLLIES. Pris 3499 kr på NELLY och GRYM MÖSSA av märket SVEA som heter RACHET HAT ser du under. Pris 249 kr
Använd kod FALLDEAL för upp till hela 25% på ETT KÖP tom 28/9. Följ LÄNKEN och ta en titt på HÖST-SORTIMENTET och LÅT DIG INSPIRERAS.Om ca 6 månader är det SOMMAR IGEN!
 
 
Ha en underbar dag och ta hand om dig i höstsolen! Liwe Lowe J xoxo
 
( Inlägget inehåller reklamlänkar)
 
 
HannahSthlm UGG Johanna Nätshopping nelly.com
0 kommentarer