Guess💅Friday Again..

 
 
Denna Edt har verkligen blivit en favorit hos mig! I Adore! Är ute i "icke regn fredag" i "svensktvsommarvĂ€der. "Passar pĂ„ ifall det blirbĂ„ska eller sĂ„ imorgon. Horribel dag för övrigt. GĂ„r inte att tala om min BESVIKELSE att inte kunna ta sig ivĂ€g pĂ„ DET JAG VILL. Just ni. AlltsĂ„ INTE ni som BJUDIT in mig till Milano och Australien.Nu i helgen. Men har man hund och barn sĂ„ fĂ„r de sjĂ€lvklart alltid gĂ„ i första rummet. Troy hade NYTT veterinĂ€r besök idag. JĂ€ttesöta bulldoggs oh spetsar i vĂ€ntrummet. Jag Ă€lskar HUNDAR!Vi var dock dĂ€r ca 3 timmar. Troy Ă€r en GLAD HUND men mĂ„ste ev opereras. Damn! Hörs imorgon! Liwe Liwe J xoxo
Edt frĂ„n GUESS heter GUESS GIRL och inget annat. Perfekt storlek, söt flaska, fin förpackning och ett lĂ€tt men speciell doft som passar bĂ„de pĂ„ jobb, skola och party.  Ps. Bilden Ă€r frĂ„n förra helgen dĂ„ jag var pĂ„ PANOS BEACHPARTY. Panos har ocksĂ„ kommit med NYA DOFTER för sommaren 2017. Ni kan se dessa flaskor pĂ„ bilden under. PANOS har dock inget med mĂ€rket GUESS att göra. Vill bara  passa pĂ„ att tipsa om NYA SPÄNNANDE DOFTER till er lĂ€sare!
 
 
0 kommentarer