Welcome To Pastell Pop Tävling @ hannahsthlm

Copy and Photoright@ Johanna Törnqvist           NU SMÄLLER DET! Pastell Pop-Up är NU IGÅNG här på www.hannahsthlm.se .                Det finns två underbara LACK för JUST DIG att VINNA HÄR. Turkosblå och Babydollrosa är nyanserna du kan välja mellan när du tävlar.  Det är SUPERENKELT att tävla om dessa lack. Du lämnar bara en kommentar med namn , mail, ev bloggadress och en "ärlig men framtidsbringande mening" om VAD DU VILL LÄSA mer OM HÄR. Är det smink, makeuptips? Shoppingtips? Mode? Bilder på dagens-make? Bilder från livet? Artister? Vinster i kommande tävlingar? Skriv också GÄRNA varför JUST DU vill vinna lacket och vilket av dem du önskar få hemskickat av mig som paket vid VINST.  Blir väldigt GLAD för fred-back.Tävlingen om de söta lacken från H&M slutar Söndagen den 6/8 klockan 23.59. ( Då hinner jag skicka vinsterna innan jag besöker bla CIFF i Köpenhamn) Stort JÄTTELYCKA TILL. Kram Johanna T xoxo You can ONLY "get in to fight for "The nagellack" if you leave a comment HERE and live in Norden. No emails etc."
Nagellack HannahSthlm Tävling
3 kommentarer
Elina

Hej! Mitt namn är Elina.Jag förstod ej var jag skulle kommentera.Du har bytt frontbild och det är fin bild, men, jag tycker det var knåpigt att finna hur jag kommenterar. vill vinna det babyråsa naggellacket. älskar dina bilder när du ler. kramar och hå från Skåne och Elina J.

Anonym

Hej! Jag vill gärna vinna det babydoll rosa nagellacket. Jag skulle tycka det var kul att läsa om hur man kombinerar smink med olika outfits. Min mail är [email protected]

Svar: Grattis till Vinsten! Kram Johanna xoxo
Johanna Törnqvist

Anonym

Hejsan! Jag tycker du skriver bra som det är om smink hudvård kanske hur man lätt styla sitt hem utan det kostar skjortan. Mail [email protected]
Babydoll rosa

Svar: Grattis till Vinsten! Kram Johanna xoxo
Johanna Törnqvist