Justin Bieber @ The Sorry Collection?

 
Oh my gosh! Vad a rykte.. Det här.. Nu får du nog ta och köa med alla små i perfekt smink och typ högklackat. Det var nästan bara jag som ramlade ned för trappstegen. Alla jag och Ellie såg verkade väldigt vardagliga ut!! Vi hamnade på  Bieber in Tele 2 Arena tillslut. Egentligen skulle W gå med men nu blev det E. Justin Bieber är ju tillslut ett " samhällsfenomen" om inte annat, sade jag Elliott.Vi gick in förbi collectionen med massa Sorry. Vi tog oss en kö med godsaker, jag drack folköl med sugrör🎶Med id. Han hade bla The Konocks och    Mac Lawry som förband. My Calvins kom upp på skärm. Elliott fick lite " hemkänsla" efter pausen när det närmade sig Sorry sången. Panik attack. Han var jätteglad första halvan. När Justin ställde sig upp och undrade om det kanske var någon i publiken att propusa till., då skulle E hå hem. Jag fick stå som en dörrvakt i gången💁Det påminner om en gång vi var i Paris. Det gick bra. Vi hoppas Justin fick en bra vistelse i Sweden, denna gång🎶👯😀Lowe J xoxo  Fun concert🎶💃
ARTISTER
4 kommentarer
Mia

The Wife? Poor Hannah. Try to be Your self and run into The " modelhater". I SAW Your pain .. Dias

Mia

Rate me? I SAW Your Pain Hannah. Maybe The wrong Wify? /Mia

Mia

U Look like 2007. Keep smile My idol😂

Johanna Törnqvist/HannahSthlm

Svar till signaturen Mia: Jag är inte Justin Biebers fru. Im not the wife. Some things he wrote a SONG about me. Or 2. Thats all. I do not have ANY kind of relation to him. / Johanna på www.hannahsthlm.se