Cocilliana Chaitea och Do not Miss My Competition...



Missa inte min tävling HÄR som avslutas imorgon Måndag den 1 November klockan 23.59

Liten häxblandning av Cocilliana och Chaitea här på kvällen för att bota min ev.kommande förkylning.
Halloween och allt...Ehm..Gått halvbra om jag ska vara ärlig!
Ska hoppa i mina Canada Snow tofflor nu och SOVA.
Imorgon är det höstlov och Elliott är hemma och river våningen igen.
Precis som det ska vara;)!

P&K♥

Blossip är skvallerbloggarnas inspirationskälla
6 kommentarer
fia

jag är med och tävlar och länkar.

lovisa

fin header du har:)

Mickan

Spännande! :)



Ja, visst var de fina! :)

Kram

Annelie

hoppas du ej blev förkyld och att du fick en trevlig halloween? kram

Anonym

Vem vann???

beat by dre

Recording master is the top model of the Monster series headset, beats by dr dre.beats by dr dre.the headset's greatest feature is the appearance of cool,cheap beats by dre.