Happy New....Year...



Wey!

Dagen har verkligen bara försvunnit.
Det hörs smällare och raketer flyger här i Sjöstaden.
Min 15-åring (William)har låst in sig i duschen för att han inte får "gå ut" och Elliott har som genom ett mirakel blivit "frisk".
Frisk= Far omkring i våningen i 190 och vill LEKA och TROLLA och TRUMMA och....
Själv hittar jag inte min guldklänning men letar på. ÄR det nyårsafton så ÄR DET!
Söta ni är OM ni orkar vänta till början av 2011 på vinnare och ny tävling.....
Målar naglarna och steker plättar (bäst att ladda upp dem som inte älskar hummer och löjrom med mat) och känner mig grymt glammig right now...



Happy New Year!♥

(Ska försöka släpa med mig BÅDA barnen på middagen och datorn får vara hemma...Bildbevis kommer IMORGON OM jag hittade guldklänningen eller ej;)
8 kommentarer
delinda

Gott nytt år fina vännen!

Ellinor

Hoppas att du/ni fick ett fint nyårsfirande!

Stor kram

Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig dag!

Mickan

Hoppas ni hade en bra nyårsafton. God fortsättning! :) Kramar

Mickan

Hoppas ni hade en bra nyårsafton. God fortsättning! :) Kramar

Kashaya

Ett gott nytt år och en fin fortsättning önskar jag dig. Hoppas du hade en trevlig nyårsafton.

fia

Önskar dig ett gott nytt år lite i efterhand och en god fortsättning.

kram.

Alixandra

God fortsättning!! Hittades guldklänningen?



Jag har en sak på G som jag berättar för dig så fort det blir mer spikat. En stooor grej...för mig iallafall :) Vill inte jinxa något än......



Hoppas din middag blev lyckad.



Kramar i massor!!