Mot Kungliga Operan...snart!

 

Sedan augusti har Kungliga Operan särskilda ungdomspriser.
Den som är under 26 år kan köpa sin biljett till halva priset. (gäller hela salongen utom 1:a raden). Det här vill vi uppmärksamma genom att bjuda in dig och en vän till en fantastisk afton här hos oss. 30/9 ger vi dig möjligheten att se Operaföreställningen Cosi fan tutte, en uppsättning som för tankarna till 1960-talets flower power med ”peace, love and
understanding. Från 18.30 intar vi förfriskningar och minglar i Guldfoajén, föreställningen börjar kl 19.30.

  Varmt välkommen!

Edit: Just nu sitter jag och Elliott på X2000 men planen är att jag SKA vara på Operan 18.30.Vi entrar Estockholmia om 20 minuter så jag BORDE hinna!

Hörs ikväll eller imorgon!♥

3 kommentarer
Emma

ååh, hoppas du hinner!! Lät som en rolig operaföreställning.

Annas tävlingsblogg

Jag har inte lyckats hitta vem som vann Plansmycket, har du dragit den vinnaren? Tänkte jag skulle plocka bort tävlingsinlägget om det är så att den är avslutad.



Hoppas du haft en fin kväll på operan

Ellinor

Hoppas att du hann fram i tid och att kvällens föreställning var bra!

Kram