Mina nomineringar till Stora Bloggpriset!

Usch! Nu är jag ute i den verkliga sista minuten...nästan.
Alla nomineringar som kommer in efter midnatt kommer diskas.
Vi talar såklart nu om nomineringarna till Aftonbladet och Bloggportalens STORA BLOGGPRISET.
Jag skulle gjort klart detta i förrgår men lite annat dök upp i min väg..och ska jag erkänna så gör jag det mesta i sista minuten,jag gillar att vara säker på min sak. Men mer säker och klokare blir jag nog inte nu så staxt ska jag bums mejla in nomineringarna.
Tack alla ni som mejlat mig men min bloggsmak är ju såklart ganska "jag" och jag kan inte nominera bloggar jag aldrig läst förr.
Jag har nominerat friskt i alla kategorier,och hade jag haft fler platser hade jag kunnat klämt in säkert 15 bloggar till.

Tänker inte räkna upp i vad jag nominerat vem men här är iallafall de bloggar som fått en eller flera nomineringar av mig:

Weeklybloggen by Käthe och Alexandra  

En ANNAn del av Stureplan av Anna Hibbs

The Blog of Wysteriia


En Bitter Blondins Blogg

Amandas Shopping

Garderobsgrubbel & Byråbekymmer
Käthe hos Amelia
Beyond Sötsur

Alexandra/Whattowear

Shopaholicmamman

DonnaSandra
BeingFelicia Amerikansk Fotbollsfru

Angelicas Closet    

Livet sett genom Rosa Glasögon

Desperata Hemmafrun      SannaE

2aNEWLIFE     EmmaiLondon

Blondinbella

Petras egokick     Petra Bloggar    

 Vimmelmamman

Delinda   Ellinors World   mamamini

Englas Showroom   MiaShopping   AbsolutGlam

KarinOlofsson.se    TUMADRE

36 kommentarer
Emma

Söta du :D Nu blev jag nyfiken ändå på vilken kategori jag är nominerad! ;)

Wysteriia

Men gud vad SÖT du är :D Nu blev jag ju nyfiken på vilken kategori du har lyckats placera min blogg i ;) haha.



Puss på dig!

HannahSthlm

Emma & Wysteriia: Klart,jag gillar ju era bloggar supermycket! kommer inte ihåg allt i huvudet r n men jag kikar upp:)!

Linda

Hehe jaaa det brukar låta så=)

Linda // Absolut Glam

Åh, tack gulleflickan! Min allra första nominering! ;) Puss!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj men tack!

Gumman!!

Fan vad glad jag blir!

pussa på!

Ellinor

Oj, inte hade jag väntat mig att se min lilla blogg där bland alla de stora och bra bloggarna. Vad söt du är :)

Vid ett tillfälle ska jag ta mig en närmare kik på nykomlingarna (för mig) du uppmärksammat.

Kramar om

Anonym

Käthe

Vad smickrande!! :))

Mariah N

bra bloggar du har nominerat!

Petra

Åh, puss på dig! Va gullig du är!!!! KRAAAM

Alina

det måste ha blivit fel! jag ser inte mig;)

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Gud va gullig du är =) Sötnos - Tack=)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm me love my kitchenfloor =)



puss

Alina

tack så mycket!! :) hehe aa den är ganska ny:)

Alexandra

Tusen tack för det söta du! Du är också nominerad av mig :) Skickade in det sent igår kväll... i sista sekund...



Victoria

oj så spännande! Ja, du har en speciell bloggsmak du... :)

mini

sweetie! du är alltför söt du, önskar dig en fin dag idag! kram! mini

mia dh

Nämen oj, där var ju ju till och med jag, tusen tack och massor av kramar.

Mindy

HA en skön dag gumman,Göra något skoj?

Jessica

Oj det måste vara jättesvårt att hitta den bästa bloggen, alla är så olika och så bra på sitt sätt. Men vart är graderobsgrubbel (pyttis)?

HannahSthlm

jessica: Jaaa..gud..supersvårt! Jag kände att jag ville nominera bloggar som verkligen jag läser,jag hade kunnat nominera säkert tio till men det fanns ju inga mer platser/kategorier. Vissa är svårplacerade! Pyttis är med där i listan:)! Kram

Att ha det gott

BRA val

Ida

Många bta val :)

Sanna E

tack underbara du!

Vilken kategori fick jag äran att vara med i?

Shopaholicmamman svarar

Åhh tack söta du=)Vad är det för tävling som alla är nominerade till? kan alla nominera folk dit? hihi.. Kramis Therese

Irina

Tack snälla Hannah för att du nominerade min "Rosa glasögon" -blogg. :-) Vad kul att du gillade den. Hoppas att se dig där igen.

Dress Like a Princess

Åh, bara massa bra bloggar :)

Linda

Söta du! Puss!

Petra Bloggar

JIIIIIIIIPPIIIIIIIIEEEEEE!!!!

gulle gulle dig!!! vad jag blir GLAD!



puss på näsan!!!

delinda

tusen tack sötaste =)va roligt!

MiaShopping

Åh, va snäll du är. Stort tack!

Ellinor

Ville bara tacka dig för att du delat med dig av dina nomineringar. Under gårdagskvällen kikade jag in hos dem alla och jag kan lova att jag hittade många nya guldkorn, vilka jag kommer att fortsätta besöka.

malinm.se

min blogg som är så bra =)

Helena

Bra val tycker jag! Ha en toppenhelg!

Angelicas Closet

Tack söta du för en nominering! :)



Kram