Happy..? NEW YEAR....Det är inte lätt att vara människa?!



Vi önskar verkligen PRECIS ALLA i detta undiversum ett bättre kommande decennium.
Mask Hund Spindel Gris Skalbagge Katt Ren Älg Räv Chimpans Isbjörn Pingvin Ponny
Valross Baby Barn Mus Råtta Människa!



Ett 2010 då vi kanske kanske kan jobba för gemensamma mål istället för att varje sekund konkurrera?
Missförstå mig ej (men du är inte den första in that case.. så hey...gör som du vill;) för jag gillar konkurrens!
Utan konkurrens så har man kanske inte en "morot" banan att jaga?
Samtidigt äro min önskan för nytt år och nytt decennium att ALLA LEVANDE I SLOTT och KOJA får ta del av precis samma regler och lagar.

Och ska man konkurrera vilket ju KAN vara höviskt så borde man konkurrera på lika villkor.
För annars är man väl..typ..en fegis. Och vem vill liksom...vara det? Crapy Crepy?!

Ärlighet är det enda Nyårslöfte jag har. Förhoppningsvis slipper jag bryta det men vem vet?
Min Nyårsönskan är att "vi" på sikt kan jobba för att bära våra Mulberry-väskor med rent samvete...typ...
VI SOM HAR NÅGRA! HOLY SMOKE!
När andra människor..små djur...typ.. i vårat land är under isen ,inte kan gå,inte ens har råd med KRAV-märkt smör..typ..
DÅ känner JAG ett obehag av att vältra mig i lyx. HUR känner DU?
"Folk" ser en sak på nyheterna och förfärar sig. Sekunden efter chattar de om pedikyr.
Illuminera?Vad VET egentligen lilla jag?
Hannah Feeling Blue!

Comprende?♥




TYVÄRR HAR ALLA MINA MOBILER LAGT AV "at the moment". Skumt?
Vänner som kanske försökt ringt eller messat. Do NOT Blame Me!
Vi hörs snart!♥ Förlåt att HAPPY NEW YEAR-samtalen uteblev!♥



GOTT NYTT 2010.
TILLSAMMANS KAN VI GÖRA DET HÄR TILL ETT BETYDLIGT BÄTTRE ÅR ÄN 2009!♥






XoXo

Ta hand om alla ni känner & inte känner!♥
9 kommentarer
Ellinor

Gott Nytt År Hannah!

Att ha det gott

GOTT NYTT ÅR

fia

önskar dig ett gott nytt år och en god fortsättning och ett bra inlägg.

kram .

delinda

gott nytt år gumman!

mia

God fortsättning.

Olelsi / Nettan

God fortsättning på året 2010!!

Sköt om er..



Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Nina

Gott Nytt!

Katie

"Don´t blame me" tröjan har jag också! Den är grym :-P

Hoppas din jul å nyår var bra!

Vi hörs!

Kram, kram Katie

giulia

gott nytt `r vännen!! :D hoppas du far ett fint ar med mycket gl¨dje