Påpälsad!



Jacka 349 kr och Vantar 59.90 från H&M

Elliott har legat och räknat får i en timme,det hade lite motsatt effekt på honom,det gamla knepet..hmm.
William ska ha matteprov imorgon men är ute och cyklar i stan, försöker nu lokalisera honom och han väser "Chilla" när jag försöker nå honom på mobilen..fantastiskt med tonåringar!:-)

Själv ska jag upp 5.30 och tänkte gå och sussa snart.

Ville passa på att visa er hur söt Elliott var på klasspicnicen vi hade tidigare i veckan, i sin nya jacka från H&M.
Den är från "tjej-avdelningen" men det vet han inte om, supermysig med fuskpäls-kragen på luvan!
Han fick vantarna med lejon också..ha ha..nästan som sådana där dockor man spelar dock-teater med!

Vill meddela er som mejlat mig att jag fått alla adresser!
Vinsterna kommer skickas i helgen för jag har så himla mycket nu i veckan.
Vinnarna i HOPE och Herman-tävlingarna till förmån för Barncancerfonden  kommer också presenteras i helgen!

Nu ringde Wille,han är tydligen utanför porten..alltid något!

Kram!♥
10 kommentarer
Sassy

Gud, vad söta lejonvantarna var!



Vad jobbar du med?



kram

Linda

Jaaa det kan jag lova haha

HannahSthlm

Sassy: Med familjeföretaget kan man säga! Imorgon ska jag iväg på ett tidigt möte..zzz..Gonatt!

Emma

Lejonvantarna var ju grymma. Kom på mig själv med att tänka; hmm undra vad största barnstorleken är, kanske man skulle haft ett par själv, hehe :)

Nettan

Åh, supertidigt enligt mig.

emelie

naw så söt :)

Daniel

Bra med påpälsade barn!!

Carolina

Det gör ju inget att jackan är från tjejavdelningen ser iaf värmande och god ut :) Vantarna var ju bara för söta...

Gabi

Ljuvliga vantar. Jag tror att jag ska ta en sväng till HM. JAg tror att Molly skulle gilla dem.. Hoppas att du sovit gott.

makiato

Hej, tack vare att du skrev en kommentar på min blogg så hittade jag din. Kul!