Back on Track...


 

Nu är jag tillbaka i Sverige och jag kan utan tvekan säga att jag gärna skulle stannat i Thailand i minst ett halvår till!
Underbarare holiday var det länge sedan jag hade och ni kommer granterat terroriseras av massor av fler bilder från resan de närmsta dagarna!
Just nu lider jag av en grym jetlag även om tids-differensen bara är 6 timmar mellan Phuket och Sverige men det kan jag absolut leva med! Det var det värt..promise!
Roliga taxfreefynd har jag självklaaart shoppat på mig, även en rolig grej till er sötisar att lotta ut!
Men alla vidare updates får vänta till imorgon!Jag är mer död än levende just nu!
Och det är ingen underdrift...zzzzz!


Hur har NI haft det den senste veckan nu då?Berätta!
Hördes ryktas något om en snöstorm men den ser jag för tillfället inget av iallafall...
Något roligt gossip som hänt här hemma?
Supernyfiken..såklart!

Kraaam♥
61 kommentarer
Emma

Kul att du är tillbaka! Nu ser jag framemot massa sköna thailandsinlägg :D

Carita

Åh, välkommen hem cutie :D Längtar efter massa bilder <3

Moa

Skönt o ha dig hemma igen :D

ser fram emot o se massa bilder ^^ hihihi



i sverige ha d varit vinter o nu e snön borta

Angelique

Guud vad kul att du är hemma igen och bloggar ;) För min del har jag mest slöat faktiskt.

queenpeach

tur att du inte flög via bangkok för då hade du varit strandad.. här är läget instablt och det demonstreras överallt. Lite läskigt är det att bo så nära där det bombas och slängs granater.

Pernilla

Gud va härligt med lite värme och sol. Men det är skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden;)

Kramis

Rebecka

Vad kul att du är tillbaka :)

mia dh

Välkommen hem igen, har tänkt på dig med tanke på oroligheterna i Thailand. Skönt att du haft det toppen. Kram kram.

Linda

Välkommen hem! Så himla roligt att du är tillbaka, även om det är mindre roligt för dig;) Ska bli kul att få se fler bilder. Kramar.

anna

åh! hur hade du det? :)

Linda

Välkommen hem! Så himla roligt att du är tillbaka, även om det är mindre roligt för dig;) Ska bli kul att få se fler bilder. Kramar.

Helena

Förstår helt och fullt att du skulle vilja stanna kvar ett halvår till, jag skulle också behöva emigrera just nu tror jag, avskyr verkligen kyla och att behöva sätta på mig massvis med kläder. Hösten går an, det är mysigt med stora koftor osv men vintern med alla tjocka jackor, mössor, vantar osv hoppar jag gärna över...



Välkommen hem igen!

Att ha det gott

Välkommen hem

Dress Like a Princess

Är du hemma i kalla Sverige nu igen? Då välkomnar jag dig hem gumman! :) Efter att ha sett bilderna ovan så förstår jag att du/ni har haft det riktigt bra :) Kram

Amanda

Vad härligt det ser ut, ser fram emot att se fler bilder! =)

sandra

Välkommen tillbaka till kalla svedala!! Jag förstår vad du menar med att kunna stanna där länge. Jag och min familj brukar åka minst 2 gånger per år och det längsta vi varit där är 3 månader. Så himla skönt !! Till våren åker vi nån månad igen.

Ja du måste visa alla dina fynd.

Du missade evenemanget på MIST i torsdags. Snygga saker och fin fina goodiebags.

Fast jag hade nog oxå hellre valt thailand . . . . . .

Karin

välkommen tillbaka:)

delinda

underbara bilder snygging ;) håller utkik efter fler!det ser ut som du haft det alldeles underbart!kramar

Mimmi

Godmorgon! :)

Jag och fotbollsspelarn

Kom hem från Phuket i torsdags och längtar tillbaka så jag spricker! Vart bodde ni?

donnasandra

Välkommen hem!! Här har vi inte haft något paradisväder kanske haha. Kramar

Sassy

Välkommen hem!

Du måste ha haft det underbart skönt där borta i solen:)



kram

stina

å härliga bilder:)



förstår att du hellre stannad där än i gråa trista sveriga:P

Jenny

Oh, vad härligt det ser ut! Ser fram emot fler bidler och att du ska berätta vad ni har hittat på. Var i Thailand var ni?

Marika

Välkommen tillbaka gumman :-)

Min vecka har varit hektiskt, massa massage och annars kul :-) Min far fyllde år osv. En "fest" kväll gick in i helgen med :-)

Becca

Vill också åka utomlands avvis

Karolina

Hej,



Hur är det med dig idag?

Amanda

Härliga bilder!! ^^

Emmelie

Välkommen hem! :)

pelle

Vad skoj! Hur länga var du i Thailand då?

nathalie

välkommen hem!

Wysteriia

Åh jag skulle inte tacka nej till en massa solsken! ;D Tror jag hade behövt det ärligt talat. Men men.



Mysigt med snö :) Det är inte så kallt faktiskt. Tillräckligt kallt för att snön inte ska smälta! ;)

Nina

Åh välkommen hem gumman! Vilka underbara bilder =) Vill också åka till värmen.



Kramis.

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Välkommen tillbaks!!! Det ser fantastiskt ut!!!

Fia

va kul att du är hemma igen , jag tänkte fråga dig i fall jag kan få länka till dig i från min blogg .

hoppas du har haft det jätte bra .

Jennie

Välkommen hem! Härligt att du haft det bra, har saknat dina blogginlägg här hemma! kram

Lisa

Fin blogg du har ;*

Erika

väkommen hem :)

Elin

Vilka härliga bilder! Ni måste haft det underbart!

Jenny

Vad härligt det lät med solresa!

Fanny

tjo! Kolla in min blogg lämna en kommentar :D! Ha de bäst, kram :)!

Ida

brrr kallt för dig att vara hemma igen! haha snökaoset var här i typ två dagar innan det försvann igen ;) först blev man superglad att vintern var här sedan två dagar senare var allt borta, puts väck!

Jessica

Welcome back och skönt att höra att resan gick bra. Skönt att vara hemma? :)

superstar

guuud va härligt... åker i januari, gissa om jag lääängtar... =)

Sanna

fina bilder :)

natta

Åhh va mys! :)

Nadja Evelina

Nu blev man ju lite avis :)!

Robin ^^

Äntligen är du hemma! Har verkligen saknat dina blogg inlägg :D hur har du haft det?

Här har det inte hänt mycket kan jag meddela! Men jag har en ny tävling i min blogg och det skulle vara kul om du kikade lite på den :)

www.bexiii.blogg.se/2008/november/goodiebag-tavling.html

Ellinor

^Åh så härligt, hoppas ni haft det riktigt bra:)

Liene

Så kul att du är tilbaks:D fast inte för att det är mycket mer roligare här i Sverige. Du verkar ju haft det bra!

Fina bilder du hade där:)



Jo, här i Sverige har det avrit snöstorm, dock var den inte för stor hos mig.

Andréa

Hej du :) Jag har just dragit igång en tävling på min blogg. Vill du vara med? Kolla mitt senaste blogg-inlägg!

Ulrika

Välkommen hem! Jag var i Phuket i våras. på vilken ort bodde ni? Ska åka till Koh Chang i mars och längtar som en galning..

Natta

Välkommen hem !! Skulle oxå vilja åka till Thailand och förstår dej att du skulle vilja stannat ett tag till. Inte det roligaste vädret att komma hem till kanske ;D !! Hoppas att du får en bra dag !

Joella

Det ser underbart ut!

Myran

skönt att ni kom hem som ni skulle.. men trist o komma hem till de här gråa tråk-vädret..

Dilan Amin

Tjeeeenixen ;P

Vad gör du ?



/ www.mramin.blogg.se

Robin ^^

vänta lite nu...på bilden där du sitter på gungan, vart är du där? Jag känner igen det stället jätte väl, för jag tror att jag har varit där! :O

2anewlife

Det där hotellet bodde jag och Joakim på när vi gifte oss i Thailand 2003. Ett underbart hotell med en underbar personal.



Kram

Angel Pearls

Fint..Hannah's back in town -ser att du haft en fin semester! Kram//Eva

stina

skönt å ha nå å göra å, men får inte bli för mkt,,du får undvika stressen :)



ja ska bli skoj å fylla,men ja hade gärna stannat på 18 :P

Emily

This is very good, provided me with very useful information, thank you. In return you, and I give you a message, I believe you get a useful, The Toryburch shoes is a very affordable website.