Tävling! Vinn Essie Smoothies!

 

Den förra Essie Smoothies Tävlingen var populär och inte undra på det.
 Essie Smoothies är en av de bästa hand/bodylotion du kan ha i din ägo!

Nu tävlar jag ut en ny Essie Smoothies ,denna gång är det underbara doften Kiwi/Lime du kan vinna!
Perfekt size att ha med i väskan var du än går,stranden,shoppingturen eller klubben..du väljer;)

För att vara med i utlottningen så skriver du bara en kommentar här under detta inlägg!
ALLA kan vara med,med lr utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna länka,men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress bara så jag kan kontakta dig vid ev. vinst.

Tävlingen avslutas Lördag den 2 Augusi kl 23.59

Lycka till!♥

82 kommentarer
Nettan

Jag vill självklart vara med ;) Någon gång måste jag ju vinna

sandra

här är en kommentar ( och en förhoppning om en ny bodylotion ):) ha det bra!

Linda

tänker som ovan, ngn gång måste det ju va min tur :)

Sassy

Jag vill förstås vinna!

Fredricas Modeblogg

sv: det var jätte mysigt :D

Ja, jag vill vara med! Hoppas, hoppas...

Pernilla

Jag vill gärna vinna=)

Malin S

Denna vill jag verkligen vinna =) hoppas

Hanne

Jeg er med:)

Petra

Åh, jag vill ha - min kropp är ju som en enda stor självspricka. Help me =)

Amanda

Åh, vad kul! Jag är med, absolut!

Frida

Jag vill ha!

Nettan

Den här tävlingen vill jag vara med på, hoppas på tur!! /kram

Ulrica

Dom e ju så bra och luktar så gott. Jag är absolut med och hoppas på lycka.

Louise B

Mjau säger jag.

Elina

Den vill jag vinna och samtidigt passa på att berömma för en trevlig blogg!

AmandaM

Ohh.. min kompis hade en av deras lotions förut.. lånade alltid när jag var hos henne, dom luktar såå gott :)

En Mölnbobos Liv

Jag är med :-)

Sussie

Jag vill gärna vinna jag med :)

[elina]

jag är med och tävlar :)

Miss s

klart jag är med...som vanligt:)



ha det gott

Miss S

Cecilia K

Jag vill vara med!!

Nostalchic

Åh ännu en tävling, jag vill vara med!

Rebecka

Jag är jättegärna med coh tävlar :)

CherryCheek

Åh, jag och mina torra händer vill vara med och tävla! :D

Tiara

Hej!



Jag är självklart med i denna tävling.

Är väldigt torr jämt så det hade varit

perfekt i handväskan.



Ha det gott i sommarvärmen!

Eva

Den vill jag vinna!! Älskar citron/limedoft som är fräsch!

a n n a

ja den burken såg inte dum ut! o citrusdoft är ju aldrig fel;) I'm in!

Frajda

VILL VINNA DEN :D

Michaela

Måste säga att Essie Smoothies är den bästa (och sötaste!) handkrämen jag testat! Jag älskar den! <3

marita

är nyfiken på den,trodde först att det var nåt man skulle dricka,hi,hi..

Matilda

hoppas det blir jag...

Bella

Jag vill vinna :)

Jessica

Jag vill gärna vara med

Maria

Åh!! Jag vill vara med!!

Linda

Åh.. jättenyfiken på den! Jag är absolut med och tävlar! =)

Lotta

Är en riktig torris så lite fukt vore inte helt fel, är så klart med och tävlar.

emma

så jätte gärna med och tävlar!

mini

åå den där vill jag så gärna ha, jag är med och tävlar! skön kväll till dig och dina två små söta! mini

Sara

Men hallå, självklart vill jag vinna Essie smoothie:D

leopardia

har fortfarande inte testat dessa essies, trots att jag tycker att de verkar helt underbara, så jag är givet med.

ha det fint :)

Martina

Klart jag är med och tävlar! Härligt pris! :)

malin

jag vill självklart vinna!

Rävöra

Ja tack, det där vill jag ha :D

Låter verkligen som en underbar doft!

Susanne

En bodylotion till mej hoppas jag!! Känner nästan doften...

[email protected]

Bim H-D

Åh, just en sådan hade jag behövt idag! Smorde mina ben imorse - åkte iväg i em och upptäckte efter en bit på vägen... såg ut som man hade mjäll!!! Inget med att smörja in sig med... Hemskt!!!

Kan känna doften... mmmm... behöver den i handväskan, ja...

Må så grankott... ngn som aldrig verkar ha nog med saker i sin väska... ... ...

Madeleine

Jag är med :D

Jenny

jag är med :)

marita

ska ju opereras snart,skulle vara kul att ha den stående bredvid mig,de skulle säkert som jag tro att det är nåt drickbart,lite kul...

erika

Jag vill vinna

Lina Holgersson

Jag är med :)



//holgersson[email protected]

Jenny C

Min tog precis slut, behöver en ny.

Frida

jag vill vinna! :D

caroline

Ja är med!

caroline

Ja är med!

caroline

Ja är med!

amanda

Hej

Den skulle vara fin att vinna.

Min mamma fyller år i sept.

Skulle kunna bli en fin present till henne.

Kram Amanda

Gratistrix

Tipsa gärna om dina framtida tävlingar hos:



http://gratistrix.blogg.se



Skriv bara en kommentar så tipsar jag om tävlingen. Detta för att sprida tävlingen vidare ;)

Gratistrix

najs

Anonym

I'm in! :)

Carola L

Jag är med så klart



Länk i bloggen http://mammamuh.blogg.se/tavla/

Linda

åhh..tänk om det skulle fungera den här gången :)

Himeko

Jag är med ^_^

L i n n

Åh, skulle så gärna vilja vinna!

Tina

Torra är händerna även här!

Petra

Även jag är i behov av handkräm i handväsk storlek.

Fia

Hela jag flagnar!

Moa

jag vill :D

evans

Den vore spännande att testa på, så jag vill absolut vara med och tävla!

Giulia

åååh vad är det för trevligt !!:D

Giulia

det skulle man vilja vinna !:P:D

Linda

JAG ÄR MED!!

Sandra

Jag vill vinna! Behöver en effektiv handcreme så mycket som jag sysslar med vatten...

Ninni

Är jag sist? Kan det löna sig tro?

Lizelotte

Jag vill vara med...:D

Nettan

Minns inte om jag lämnat in men om inte så räkna med mej annars stryk en på mej!!

Sandra

Jag är med! :)

Pixie

Ha det så trevligt på din resa :)

Elsa

Klart man är på :)

SandraJessika

Provar gärna Essie smoothies handkräm-valde mellan den och Dermalogicas sist jag beställde:)

E l i s h

Bra tävling! :) Jag vill självklart vara med

Juliana

Jag vill vara med i tävlingen :)