Just my luck then...

Man ska ju alltid försöka se fördelarna istället för nackdelarna,right? :-)
Jag tror att jag har blivit sjuk just nu  för att jag ska vara hemma och packa flyttkartonger när jag är "barnfri" istället för att dricka glögg, nackdelen i det är inte bara att jag missar glöggkväll utan att jag inte heller orkar packa några kartonger...hmm..fancy or maybe not soo fancy?!
Imorgon måste jag vara frisk då det väntas gala och julbord och bubbel och...phuuu...något fint tips kanske? :-)

Har fått ihop en överfull kartong  med gosedjur nu iallafall, (det går verkligen framåt ;) jag vill ju ta med alla djuren ,vi  skulle nog få ha en hel flyttbuss med enbart teletubbies och älgar och dess vänner... in that case.
Det blir lite väl dyrt....tror jag.
image3393 
 
Moi är otroligt stylad ikväll i den äldsta ?och mest urtvättade Sveatröjan i Sverige,hittade den i en garderob nu..måste nog slänga den imorgon...
Lala kan jag ju inte slänga..iallafall...och absolut inte Björne..och...suuuck :-)!

Ska nog ta en shot på stört med hälften cocilliana och hälften mollipect, kanske make some wonder!
Glöggafton hade ju varit mer lockande... :P!

VEM ÅKER FRÅN IDOL NU DÅ? 
Alltså..jag är såå imponerad att Andreas kunnat charma såå många tittare,, men mig har han inte "fått på kroken" iaf....Heya Amanda!

Update 21.10.
Hostmed.shoten hjälpte lite,inne på låda två med gosedjur nu:-)!
Jag förstår väl att Peter Swartling & Co inte vill göra en platta med Andreas, men smått unfair att ge honom låtar som är helt omöjliga att sjunga!Det ska väl ändå vara samma villkor för alla i tävlingen?! ^^

13 kommentarer
ille

Åhja. Gud så söta bilder du har där :) Mysiga var dom! *hehe* Jag kommer hit så ofta jag bara kan, kika gärna in hos mig om du får tid över & lämna gärna spår efter dig :) *puss*

Lotta

Stackare! Mitt tips är att sova, sova, sova och ta något febernedsättande tex panodil. Kroppen läker bäst när man sover, så strunta i packningen tills du mår lite bättre. Krya på dig!

hannahsthlm

ille:ha ha..tack ! :-) Det finns många söta små djur i de lådorna kan jag lova ;)
Ska absolut kika in till dig senare.
Ha en fortsatt fin fredagkväll!:-)

Lotta: Tack..så säger min mamma också..:-)
Jag känner mig bara såå..otroligt oeffektiv:P
Är jag hemma utan mina killar en fredag..som aldrig händer..nästan..så känner jag att jag måste få NÅGOT gjort..:O
Ska försöka sova lääänge imorgon iaf.
Hoppas du har en fin fredag!:-)

vickan

Nej det var bra att Marie och Amanda kom vidare till globen. Vilka små söta mjukisdjur. Hoppas du känner dig bättre tills i morgon.

hannahsthlm

vickan: Jaaaa..det var verkligen bra!:-) Lite smått lågt
av juryn att ge Andreas så pass dåliga låtar för hans "register"..men men..det var ju mer än solklart att de inte ville ha honom vidare. DET ville inte jag heller, men jag tycker det var smått taskigt av dem ..ändå ..så det så !:O
Hoppas oxå på att vakna pigg & kry imorgon..vi får väl se ;)!Ha det fint!

Amanda

Svar: Ja du har rätt, Andreas borde ha åkt tidigare, men nu är jag nöjd!

Niklas Eriksson

Krya på dig tjejen! Gå och bädda ned dig varmt & skönt. Inget fel på den tröjan inte, du passade ju utmärkt i den!

Huh, nu vräker snön ner...-igen!
/Mvh Niklas

Nina

Ja håller med, den låten var ju jättesvår!
Amanda var grym igår, fast jag hoppas att Marie vinner idol.

Ha en bra dag. Kram.

Lagers tabberas

Jag träffade Amanda för några veckor sedan - då sa hon att hon skulle stå på Globens scen i finalen. Då körde vi på. Läs bloggen och se mina bilder på henne HÄR och naket avklätt HÄR.
Hela artikeln med sjukt bra bilder av Freddy Billqvist hittar Du HÄR!

Lagers tabberas

Så ser jag att det inte går att HTMLa så gå in på bloggen och sök på amanda så hittar Du rätt.
Har tre ungar hemma som mår som
Du - jag "matar" dom med mjukisdjur så dom blir friska.

hannahsthlm

Niklas: he he..tröjan är inte fin..men coosey ;)!
Tack söta, jag mår mycket bättre idag!:-)
Någon snö se vi iaf inte till här i STHLM just nu..däremot regntung grå skyline..hmm..Ha en fin Lördag :-)!

Nina:Ja, Amanda var grym ,blir spännande med finalen ;)! Kram och Trevlig Lördag!

Lagers tabberas: Oki..ska gå in och kika!
Lycka till med dina tre småsjuklingar då..mata dem med glass också..det brukar funka ;) Ha en så skön Lördag det går där hemma då! :-)

Anna

Haha vad söt bild :-)

Emily

Toryburch make a wonderful gift, a fashion announcement, and a pleasant to the eye addition to your collection.

Today,Toryburch shoes sale is hot ,and i am glad to introduce you some very popular one to you .Just enjoy them.