GOT A NEW ONE...

image2289

Ha ha...jag hittar verkligen inte det där Läppstiftet från Lumene som jag köpte på båten förra helgen.
Grejen är den att jag använde det när jag gjorde mig i ordning för hemfärden så det kan inte ha försvunnit på kvällen..vilket skulle ha varit mer förståligt..i sådanafall..men men ;)!

Idag  slog jag iallafall till på ett  nytt  för den rätta barbiesminkningen     .
Det är ju dock alltid trist att köpa samma sak två gånger så idag blev det ett annat läppstift från   Maybelline  . 
04G Fuchsia   heter det och kostade  95  kr på Åhlens. Blir mycket rosa och kommer passa bra i vår!

Jag slog även till på en foundation med spf 20   från   Lumene  .
Premium Beauty Rejuvenating Makeup i nr 100 . 235  kr kostade den.
Det är en ny  foundation för 50 +.
Ha ha...men  moi går inte på sådant där.
Det finns inga foundations egentligen som passar bättre för 20 åringar än 50 åringar.  Det beror alldeles på vilken hudtyp  man har.
Flaskan  är i glas och känns lyxig   för att vara  Lumene  .
Det bör den oxå göra för den var ju inte precis gratis ;)!
Har prövat foundationen på makeup- bilden ovan, där jag även har nya Maybelline stiftet, och jag tycker den verkar bra! Går snabbt in i huden och man blir rikigt matt av den.
Den innehåller tydligen havstornsolja    som ska vara nyttigt för huden och så skydd mot både UVA/B. Alltid bra med en "nyttig" foundation..även om den nu är riktad till 50 + :-)!

Tunikan och påskpyntet kommer det bilder på senare eller imorgon!

Åhh..vad skönt det känns med nyskurade golv...

Ha en underbar Lördagskväll nu!

Hannah♥
20 kommentarer
Amelie

jag önskar att jag hade dina kindben,vad fin du är!

hannahsthlm

Amelie: åhh..tack...=)!

Linda

Wow!!! Jättefint! Du passar verkligen i "barbielooken", perfekta drag och finfin hy :)

hannahsthlm

Linda: Haha...va söt du är ;)!

Johanna

Läppstiftet passar dig bra! Och foundationen låter suverän!

Dolcissima

Superfin färg på läppstiftet! :) Tycker det är så snyggt på andra med lite mer färg på läpparna, men så fort jag själv använder ett läppstift med lite mer färg ser det bara galet ut!

hannahsthlm

Johanna: Hihi..jag ska berätta mer om foundationen sedan..men hittils verkar den lovande ;)!

Dolcissima: Åhh..jag har känt mig lite galen idag oxå..ha ha..det kanske är en vanesak ? =)

J

fint läppstift! :) lite Barbie-make över det.. nice !

nollåttan

kan inte du lägga upp en bild på ditt badrumsskåp? med tanke på hur mycket kul smink och skönhet du handlar vore det kul att se hur det ser ut! ;)
jag måste säga att jag är JÄTTENÖJD med decleors hudvårdsserie....huden känns friskare och välfuktad efter bara 1,5 vecka!

hannahsthlm

J:Tack söta! Jaa..det var tanken ;)!

nollåttan: Yes! Jag SKA fota i veckan..bilder kommer inomen snar framtid =)!
Härligt att du är nöjd med Decleor!
Min mamma och syster är hooked på Decleor oxå ;)!Det är ju ett creddigt märke och bara man tål det så brukar det funka toppen! Vilken serie är det du har?Det finns ju lite olika att välja på menar jag..kanske har jag prövat den du har ? =)

Cicci

Jag har hört flera som gillar Lumenes foundations, man kanske skulle prova! Har du någor bra tips för mig med ganska torr hy annars?? Orkar aldrig ta mig till Åhlens för att fråga om prover :)!

hannahsthlm

Cicci: åhh..men du måste ju nästan ta dig iväg och pröva..eller be om prover..ska jag säga som köper hejvilt ;)Ha ha..nej men seriöst..att pröva först är ju det ultimata!
Jag gillar Dior Pure Light men den är ju rätt dyr, folk som har fet hy brukar klaga på att man blir blank av den..så den passar de med torr hy bra! Jag skulle dock rek. att pröva den först...200 är en bra nyans annars!
Ett budget tips är Max Factor:s Flawless perfection. Då får du en primer och en fuktgivande (eller iallafall relativt supportisk) foundation för ett bra pris. Den brukar jag använda när ingen annan funkar för den, om mn har en fuktcreme och lite av primern, blir man inte torr av!
Lycka till!=)

Sabor

Jag har ingen foundation alls,kanske man borde ha ; )

anina

snyggt läppstift!

Fröken SötSur

Vad fint läppstiftet var! Trist att du tappade bort det andra.

Sofia Style

oj vad söt du är! Ha en underbar söndag!

Rouge

Cute! =D Väldigt fint med så starka färger på läpparna! =D Fast själv passar jag inte i det alls ;) Men det är superfint på dig! =D

anna wintour

Tävling vinna hela serien från Lancome 3 läppglans + beautybox från DIOR med innehåll

du passar i starka färger

hannahsthlm

Sabor: Ohh..om du inte saknar det så bör du inte ha det..såklart! Själv är jag arbetsskadad och hooked på foundation så därav klarar jag mig inte utan ;)!

Anina: Tack!

Fröken Sötsur: mmm..nu finns det ju typ bara en kladdig stump kvar av det eftersom koppan massakerat det..men men..det var fint så länge det varade ;)!

Sofia style: Tack söta! Hoppas du haft en bra Söndag du med:)!!

Rouge: Tack söta!=)

Anna Wintour: Tack!=) Ska kika in!

Emily

When it comes to designer shoes, the Tory Burch appears to be the right option.Tory Burch shoes is a brand that does not carry shoes only, but also other products like apparel, bags, and others. They are known to carry good quality and excellent products. So, when you buy Tory Burch boots saleit is sure to be the best.Discount tory burch shoes,cheap tory burch slippers sale at toryburchcoupon.