hittade iallafall smycken att ta med mig...

               

Idag blir det ingen Dagens Outfit varken på moi eller Lilla-E...håller på och packar inför kryssen
och har ingen aning om vad jag ska ta på mig eller ta med mig..gosh...
Hittade iallafall mina Favorit shoes i Garderaoben nu när jag letde efer en kofta...tror de får åka med..
ja vet..de är slitna (välanvända) MEN det syns dock inte när man har dem på sig..=) Just looove the
klack....oh la la! (tar säkert med 5 par andra skor oxå...och stövlar..)

Dekorerade skorna med de accessoarer som garanterat SKA med på resan:

♣Nya chunky "guld" halsbandet från Top Shop
♥Dior brosch  (ska dock ej sitta på skorna ..=)
♣"Guld " och bernstens halsband från Pilgrim
♥Guld ring med grön sten (min favvo för tillfället...)
Med halsband och ringar (och skor) kommer man långt...dock räcker det inte för en dyngskryssning
med halva släkten...behöver packa  frukost oufits,middagsoutfits,badoutfits..whatever..till tre personer OCH jag MÅSTE sätta igång NU!

Imorrn kväll är jag tillbaka! Ha det  toppen medans jag är på sjön..lovar att skåla för er oxå;)!
Stor Kram Hannah♥

Till Tina: Jag lovar att göra din utmaning när jag är tillbaka =)
Även Tack för alla trevlig Resa....ni är så gulliga ju...
28 kommentarer
Vanja

Ha en trevlig resa! :)

Hanna

TOPSHOP-halsbandet var kanon-fint!

christine

Trevlig resa! Och Dior-broschen är så underbar! Känner du dig extra snäll nån gång får du gärna ge mig den, hehe. =)

Hanna "Hans"

Trevlig resa :)

Bohemica

Ojojoj vilka snygga skor! Avis blir jag. :)

Sigrid

snygga kilklackar!

Bling Bling Girl

Oh va skönt att komma iväg en sväng! :) Ha det så nice!
(Jupp skorna är döfina)

Tinna

Okej Hannah, ingen fara;) Ha det så bra på kryssningen, partaja för mig med, det behövs:)

amira

du lär garanterat bli snyggast på resan :) älskar skorna!

frida

snygga skor och smycken =) hoppas du har jättekul just nu!! kram!

Evelina

Riktigt tjusiga skor! Håller med amira, du lär helt klart vara snyggast på resan :)

tigerlily

åååh herregud vilka vackra skor!!!

Sarah

Guuud va fina skor, kan man ha dior-broschen på utan att det gör ont? det tycker jag var supersnyggt

Vintage*Jessica

Hoppas att du har haft det bra där ni varit och att alla kommer hem :) inget svin vill säga så lätt att barnen virrar bort sig på nya platser gäller att hålla sten koll :=) nu vankas det mat för oss adios tjejen :=)


Psst love your shoes :)

frida

hoppas du får en trevlig kryssning. avis ;)

hannahsthlm

Vanja: Tack..vi hade jätte trevligt=)!

Hanna: Tack=)!

Christine: ha ha..ska ha det i åtanke om jag tröttnar..promise;)!

"Hans": Tack!=)

Bohemica: tack..gillar dem verkligen..märks kanske?aningen slitna...=)

Sigrid: tack=)!

Bling Bling Girl:Thank u.. Jaa..det var kul att åka iväg och umgås med släkten och äta god mat..är inte superförtjust i just kryssningar annars men den här var riktigt lyckad=)!

Tinna: ha ha...drack lite samboka för dig oxå=)!

amira: Tack, vad gullig du är=)!

frida: ha ha..tror jag,farfar,pappa och mamma just då satt och disskuterade Södermalm med en riktig söderkis med tatueringar allover..herregud..det här var verkligen ett minne för livet;)!Har aldrig sett farfar dricka shots förr...eller mamma prata med nån tatuerad..ho ho ho..

hannahsthlm

Evelina: åhh..Tack=)!..du är så gullig..

tigerlily.åhh..tack!:)

Sarah: Tack! Man kan nog ha broschen på skorna.. men det hade inte jag..jag prövade bara lite när jag fotade;)!

VintageJessica: alla kom hem..alla barn var jätte snälla och duktiga=)!Hoppas ni har haft en bra Lördag!

frida:Tack! Kryssen var mycket kul och intressant=)!

Hanna

na! så söta! ;)

hannahsthlm

Hanna: tack=)!

8ball

is very interesting site...

Sveta

Very good site! I like it! Thanks!e

Bob

Your work is marvelous!!o

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Fascinating site and well worth the visit. I will be backf

Bush

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)u

Kim

Very good site! I like it! Thanks!

Joon

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Tory Burch



If you are selected for the autumn and winter, the unique pair of suede boots, the belt of these Tory Burchboots will be a best choice. Wrapped in black suede shoes with leather straps and gold around the buckle, making it eye-catching.



Here-Tory Burch! You can find anything you like, mix and match individual style sense of the city, full of youthful fashion sense Variety only choice!