MrsH....finally

Det var en gång ett  paket från Mrsh ....


Som innehöll:

:

BECCA Cream  Rouge i färgen HYACINTH   275 kr
Är rätt nöjd...kan inte skriva super nöjd....men vet inte exakt om det är rouget eller färgen...eller om jag kommer gilla det mer och mer och meeeer...sådant vet man nämligen aldrig riktigt  med mig=)!
Ibland tar det lite tid innan jag blir hooked på något;)

Färgen HYACINTH är iallafall synnerligen transparent och passar bra till vardags och den passar mig som är  smått skrämd  av  lila /rosa rouge ...detta är mer röd/rosa !
Funderar dock på att pröva FRANGIPANI eller TURKISH ROSE (bästsäljaren) .....nästa gång.....om några veckor eller sååå ;)..jag har ju rätt många creme rouge för tillfället så jag kanske ska avvakta lite ....=)!

I paketet fanns även små PROVER på Becca saker som jag beställt. Funny!!!

Ni vet väll att man kan pröva små micro förpackningar av en del grejer för en ringa summa på hemsidan?
Smart.... VEM har inte köpt en svin dyr foundation som bara blivit stående pga. fel nyans?!=O
Har iallafall hänt mig ett antal gånger...;P
Nu är ju jag även en sån som får en del prover och i de fall jag behöver något är jag en stor  förespråkare av att FRÅGA efter prover  överallt...i och för sig..men orkar/vill/kan  man inte hålla på med det så är ju det här ett ypperligt tillfälle!=)

Nu passade jag iallafall  på att skicka efter proverpå Becca grejer som jag inte tidigare prövat  för 25 kr /st , dessa blev det:

Foundation BECCA Luminous Skin Color spf  20+ i färgerna CAMEL och SAND
(Next time ska jag pröva CASHMERE..men ha i åtanke att dessa foundation prover verkligen är minimala!)
Perfekt ultra lätt och naturlig foundation med solskydd som jag varmt kan rek. om man vill ha en sommarfoundation med inte så mycket täckning!

BECCA Silky Hydrating Primer
 Hmmm...gillade den inte så värst..om jag ska vara ärlig..och det ska man ju!
.Smashbox och Model Co är mycket bättre..enligt mig! Men den gick otroligt snabbt in i huden vilket ju är ett STORT+ om man har bråttom=)!

BECCA  Fine Loose Finishing Powder i färgen EGGSHELL
(nästa gång ska jag pröva i färgen  SESAME)
Eggshell var kanske i ljusaste laget för mig men man ska ju aldrig ha för mörkt puder..det ska vara transparent i ens egen hudton..kommer säkerttill användning frammåt hösten om inte annat och den lilla burken är bara FÖÖÖÖR söt  praktisk att ha med i party väskan...ska absolut köpa FLER!!!=)




Jag gjorde en make up idag som innehöll produkterna som blev såhär:52049-1050

Ganska naturligt och inte så uppseende väckande men perfekt till vardags!
och jaaa..det är Cherry Tee i navy jag har på mig=)!

Go natt!/Hannah♥
83 kommentarer
Saga

Så lyxig paketet såg ut och så smart med prover som man kan köpa.

Goddess

Härligt med paket!! Jag är oxå en sån person som ändrar mig om produkter..som ex YSL concealer... först tyckte jag att det var pengar i sjön , sen var det WOW och lovord tills nu.....jag är så van, det speciella har försvunnit....kommer det ingen bättre produkt snart?!!
Förresten vad är det för märke och färg på glosset/läppstiftet du hade på dig när du hade köpt döskalleplåstren? Skitsnyggt!!!!

hannahsthlm

Saga:Ja..super fint paketerat;)!Och ja..riktigt smart med små prover!

Gooddess:Jaa..ibland kan man behöva lite tid föratt fåen uppfattningom VAD man egentligen tycker om en produkt...
Håller med dig om Tuche Eclat..men hittils är det den bästa concealer penna jag använt iallafall..kanske kommer någon ÄNNU bättre soon;)! (får vi hoppas)
Det där läppstiftet på Döskalleplåster fotot är ett Long Lasting stift från LANCOME som säljs i duo med genomskinligt gloss=)!

Felicia

Du kompenserar mina bilder... Du ser alltid , jag ler aldrig=)

Felicia

Det skulle vara Ler alltid=)

Persita

Fint det blev, fast du är alltid fin =) Hoppas pojkarna mår bättre =)

Maria

Hihi, det var ju samma färg som jag har. Men jag tycker inte att det är så transparent om jag arbetar in färgen lite. Men sedan har jag å andra sidan alltid varit lite av en rougefegis ;) Ha en fin dag!

sofiemadelene

Jag har precis också beställt lite från mrsh, super bra med proverna=)

linda

Herregud vad du stirrar.....
Man blev nästan rädd :P
fin make up i alla fall.

hannahsthlm

Felicia: ha ha...ja vi kanks kompenserar varandra på det planet ;)!Ha en bra dag gumman!

Persita: Tack vad söt du är!=)!
och..ja..tack de små klimparna verkar må bättre idag!=)! Jippi...

Maria:ohh..så du har Hyacinth oxå?!;)
Ha ha..Det är säkert jag som är "arbetsskadad" av alla rouge jag testat i mina dagar som tycker det är transparent=P....
Ha en underbar dag du med!

Sofiemadelene: Vad roooligt=)! och ja..visst är det spännande och praktiskt med de små proverna!;)

Linda: opppss då..inte meningen att skrämma dig=0!
Mina ögon är ganska stora så när jag tar bilder med blixt ser de ut så där..thats the fact..;)!
Ha det bra!

Goddess

Tack så hemskt mycket.Ska till skönhetsbutiken redan imorgon och kolla, innan hundutställningen.Måste hitta på saker att göra, kan inte bara sitta och vänta på att bebis ska komma ut....vilket bebis inte verkar vilja göra.

Cicci

Jättefint :)!

Estelle

Jättefint!

Amanda

Har aldrig testat Becca men nu när det fanns sånna där smarta prova-på-förpackningar blev jag nyfiken!

Bohemica

Fint! :)

Antonia

Åh vad jag älskar snygga paket hem. Det är så fina omslag av Bubbleroom och Mrs H. Längtar och längtar efter mina skor från USA som jag har beställt!

Anonym

Fint men..H&M paket? ;)

Emma

Gud va fina örhängen! Och smink såklart:):)

Zoe

NU blev jag jätteinspirerad! Ska gå in och beställa lite prover. Har inte testat Becca förut.

malin

att du är två-barns mamma skulle jag aldrig kunnat gissa. du ser helt fantastisk ut! och till råga på allt en väldigt vettig och sympatisk ung dam.

tycker starkt om din blogg (som by the way har blivit drop-dead-gorgeous!) och hoppas att det blir minst några hundra spaltmeter till! puss och kram Malin!

Käthe

Vad fin du är! :)
Tack för tipset om att man kan köpa små förpackningar.

anina

Du har så vackra ögon.

Karolina

Söt! Vad använder du för mascara?

Anonym

glammigt paket grejerna kom i, nice! :) ditt halsband på bilden var väldigt fint, var e d från? : )

J

glammigt paket grejerna kom i, nice! :) ditt halsband på bilden var väldigt fint, var e d från? : )

MakeUpYourMind

Du är för härlig. Jag blir glad av att se ditt leende. Ööhhh det lät lite skumt, men jag lovar jag är inte skum. =)

Jocelyn

Härligt med paket! och skönt att småttingarna är på bättringsvägen! :)

hannahsthlm

Goddess: åhh..så den kan komma när som helst nu då den lilla klimpen?=) Såå spännande!..men jag vet..så där i slutet är man less på att vänta =(
Kan man absolut behöva pigga upp sig med lite smink!=) Hoppas du hittar läppstiftet! Kramis!

Cissi:Tack ska du ha:)!

Estelle: Tack:)!

Amanda: Jag är oxå rookie på Becca produkter och såg detta som ett bra tillfälle att testa lite:)!
Hör hört så mycket positivt om märket!

Bohemica: Tack :)!

Antonia: Visst är det lovely med fina paket:)!
åhh..skor från USA..exiting;)!

hannahsthlm

Anonym:åhh..har jag glömt bort det nu igen...sorry !det kommer, det kommer..=)..nu är fotografen borta i helgen så det får väll bli next week då;)!

Emma:åhh..Tackar=)!

Zoe:Roligt!Becca är ett riktigt bra märke:)!

Malin: åhh..Tack för dina söta ord! Vad glad jag blev!=)
Självklart ska jag fortsätta jobba på med bloggen !(så den blir ännu roligare att läsa i framtiden förhoppningsvis ;)
Ha det bra! Kram!

Käthe: Var så lite så=)! Tack!

Anina: Tack ska du ha gumman:)!

Karolina: Tack:)! jag använder LASH QUEEN från Helena Rubinstein OCH sen har jag kammat igenom fransarna med MAYBELLINE LASH STYLIST som jag fick med i GOODIEBAGEN ( skrivit om goodibagen i etttidigare inlägg)..Kan verkligen tipsa om att den från Maybelline gör verkligen susen att använda ovan på sin vanliga mascara för att få lite "fason" på fransarna ;)!

J: ja visst var paketet F i n t ;)! Halsabandet är från Pilgrim! Det användas flitigt just nu runt min hals=)!

MakeUp Your Mind: åhh..ha ha..tror inte du är skum alls;) Tack sak du ha=)!Va snäll du är!

Jocelyn: Ja..paket är verkligen alltid så himla kul=)! Och, jaaaa..mycket bra att killarna är bättre, kändes lättare att skicka iväg dem till sin pappa nu ikväll då oxå..är jobbigt att inte vara med dem när de är sjuka =/! Kram!

Emma

Du har fått en jättefin blogg nu :D

hannahsthlm

Emma: Tack! Kul att du gillar lay outen:)!

Petra

äh, du ser ju helfräsch ut!

men jag är exakt likdan - jag kan låta ett nytt läppglans eller rouge ligga tills jag en dag finner det igen & blir helt tokig i det... : )

emma

Har inte testat becca, kanske ska göra det!

hannahsthlm

Petra:Tack:)! ha ha...japp, precis lika dan är jag med mitt smink=)!

Emma: Ja, Becca verkar ha mycket bra produkter faktiskt:)!

Hanna F.

Snyggt! Och otroligt bra tips det där med proverna!

hannahsthlm

Hanna F: Tack=)! Kul att du uppskattade tipsen!:)

Tanja

Ursäkta, vad har du gjort??? Du ser inte riktigt naturlig ut, närmare som dessa lyfta tanter på Ö-malm, man blir riktigt skraj...

pris

Eh...håller med. Man blir lite skraj när man ser ditt ansikte. Påminner om en sån där afrikansk mask...Nej, naturlig skönhet vinner i längden...

8ball

is very interesting site...

Crespo

%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ephat%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bphat%2Bass%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255Dphat%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250AHello%252C%2Bmy%2Bdesign%2Bdown.%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bbig%2Btit%2Bround%2Bass%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255Dbig%2Btit%2Bround%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ebig%2Btit%2Bround%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250A%2525

Jennifer

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings

Bush

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
e

Jimpson

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Svetlana

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timef

Meteor

I+you+all+love%21+

Park

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.e

Katie

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.Å

Park

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings0

Urii

Thank for making this valuable information available to the public.u

Hillari

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!u

Smit

Fascinating site and well worth the visit. I will be backr

Amanda

I like it and the background and colors make it easy to read/

Hillari

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.k

Smith

I you all love!2

Jooni

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Nicole

Nice site... Cool guestbook...

Nicole

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.

Jennifer

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Sveta

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!u

Jersey

Nice site... Cool guestbook...n

Joon

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...2

Urii

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)+

Jersey

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.t

Meteor

I you all love!

Amanda

Nice site... Cool guestbook...e

Park

Great Site - really useful information!u

Urii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.e

Nicole

Fascinating site and well worth the visit. I will be backg

Vasilii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.o

Nicole

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Bob

i love this site.

Keno

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Am

Park

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.2

Marilyn

Hi! Definitely nice and neat site you got there.a

Sveta

Many interesting information on your site - keep up good work%

Vasilii

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!+

Jimpson

I consider that beside Your site there is future!

Amanda

Thank you for your site. I have found here much useful information...a

Marilyn

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!+

Urii

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

cheap new era hats



Karolina: Tack:)! jag använder LASH QUEEN från Helena Rubinstein OCH sen har jag kammat igenom fransarna med MAYBELLINE LASH STYLIST som jag fick med i GOODIEBAGEN ( skrivit om goodibagen i etttidigare inlägg)..Kan verkligen tipsa om att den från Maybelline gör verkligen susen att använd

wholesale scarves

ena Rubinstein OCH sen har jag kammat igenom fransarna med MAYBELLINE LASH STYLIST som jag fick med i GOODIEBAGEN ( skrivit om goodibagen i etttidigare inlägg)..Kan verkligen tipsa om att den från Maybelline gör verkligen susen att an

cheap belts

ios dieron a la herramienta que permite ingresar comentarios en nuestras noticias, hemos modificado el proceso de registro al mismo.



Para poder comentar en las noticias de E