Jag är ju rolig att hålla koll på. Men varför? Tack för ev feedback!

(null)
  Hej! Har fått många att besöka mig på instagram som är en öppen följargruoo.. du kan kolla vem du vill om du inte "låser". På instagram.  Här på bloggen har jag nu uppdaterat med loppia ( tror detblev rött?) och äger ettt webbhotell för www.hannahsthlm.se sedan några år .  Vill ni se ngt här mer lr har ider hur bloggen.  ska utveckla så skriv en kommentar HÄR lr maila mig på [email protected] : Jag ska kolla kommentarer och är ledsen om jag missat någon. Tack ciff och ciff. Youthflr inbjudan till. Jan- 20. Liwe Lowe J xoxo (och tack skavlan show ) 
3 kommentarer
Hej

Du kan ju knappt stava längre. Förstår inte vad som hänt med dig, går du på tunga mediciner? Bloggen är inte kul om bara en psykiskt sjuk medelålders person lägger upp knasiga texter. Det var bättre förr och din bloggtid är nog slut!

Hej

Du kan ju knappt stava längre. Förstår inte vad som hänt med dig, går du på tunga mediciner? Bloggen är inte kul om bara en psykiskt sjuk medelålders person lägger upp knasiga texter. Det var bättre förr och din bloggtid är nog slut!

Anonym

Nej.. det är mest Treo.. men teknikproblem och inget att vara avundsjuk på/ Johanna Törmqvist