Back in Sthlm- Gradistion for my Ellie

e
Tillbaka en sväng i Sverige .. sålklart när man är e samstäende mamma.. eller beundrare har jag ju men usel komminikation med barnensriktiga pappa”., tyvärr. Han verksr behöva skaffa väckstklocka och hörapparat för att ta sig 2 mil.. Aja.. Jag åkte från Bangkok direkt ( nästan) till min Elliotts ”graduation” från Vittra Sjöstaden. Sista terminen för alla elever där då skolan stängs av kommunen ( trist) till nu juni. 
Sam( elliotts vän) och så Elliott till höger i Hilgiger blev klassens Piff och Puff. Lite oväntsde pris men kul! Elliott fick hörlurar till iphone eftersom han tappat bort typ 6 par.. minst.. tack Vanja och Anjalie och Simon för det💋Sedan fick Elliott en ”casual black bag” att ha sina ev nya stensiler och böcker i med texten ”organiserat kaos”.  Typ.. 
Lite upside down men ni ser.. Är nu hemma k Sthlm och jobbar ett tag då Elliott och Troy behöver mig. Troy blir jättestrssad om jag lämnar hemnet mer än ett dygn. Hundar ör också små liv.. Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer