Tävling! Vinn Produkter från TRESemmé 24 Hour Body


TRESemmé 24 Hour Body finns i butik sedan September 2010. Samtliga produkter har ett ca pris på 89 kr.

Nu är det dax för en ny spännande tävling här på www.hannahsthlm.se
Denna vecka lottar jag ut hela FEM stycken nyheter för ditt hår med namnet TRESemmé 24 Hour Body.
Fick med mig produkterna från Star Pr när jag var på pressdagen i Onsdags.
Pratade några ord med trevlige friören Marre om hur dessa SUPER-SIZE STYLING produkter ska användas.
TRESemmé 24 Hour Body är tänkt som en SUPER-SIZE STYLING som verkligen håller.
Det finns olika stylingprodukter i serien men samtliga innehåller TRESemmé Volue Control Complex.
Komplexet hjälper till att skydda håret mot volymdämpande fukt,ger en extra hållbar stadga och lyft,utan att hindra hårets naturliga rörlighet.
Med stylingprodukterna från TRESemmé 24 Hour Body fixar du alltså en frisyr med impnerande FYLLIGHET och VOLYM på något ögonblick som både SER och KÄNNS naturlig.Mening med produkterna är att de ska hålla i minst 24 timmar så att du kan fixa en frisyr på morgonen som håller för både jobb,aw, middag och fest.

Jag kommer lotta ut:
24 Hour Body Thickening Mousse (en tygdlös mousse som laddar håret med maximal volym som håller hela dagen)
24 Hour Body Root Boosting Spray (en fön-spray för hårrötterna som lägger grunden till ultimat volym hela dagen och hela natten)
24 Hour Bosy Dramatic Volume Blow Dry Spray Lotion(fön-creme som motverkar flygiga hårstrån, applicera i handdukstorkathår på längder och toppar)
24 Hour Body Sculpting Spray Gel( en gel-spray som utan att klippa addar "wow" till vilvet hår som helst)
24 Hour Body Finishing Spray (en hårspray som verkligen håller frisyren eller lockarna på plats i ett dygn eller två)

Så här enklet tävlar du hos mig:
För att vara med och tävla om produkterna från TRESemmé 24 Hour Body så lämnar du enkelt som vanligt en liten kommentar här under inlägget att du vill deltaga.
ALLA är välkomna att pröva lyckan,både bloggägare och blogglösa.
Har du en egen blogg så FÅR du dock gärna LÅNA MIN TÄVLINGSBILD och LÄNKA till min blogg eller till tävlingsinlägget.
Skriv gärna det i din kommentar så får du automatiskt en EXTRA LOTT i dragningen sedan som ett litet TACK;)!
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress i din kommentar
.
Jag kommer att ha TVÅ stycken vinnare i denna tävling.
En vinner FÖRSTA PRIS och får TRE PRODUKTER och den andra vinner ANDRA PRIS och får TVÅ produkter.
Tyvärr kan man inte önska vilka produkter man vill vinna av de fem men alla verkar riktigt lovande tycker jag!♥

Tävlingen avslutas Söndag den 24 Oktober klockan 23.59
Vinnarna presenteras den 25 eller 26 Oktober här på bloggen.

Kram & Good Luck!♥


 Fashionize.se
136 kommentarer
Smilla

Jag är gärna med i din utlottning/tävling =)

Sitter nu och håller tummarna ;)

Sasha

Jag är med och tävlar :) Hoppas jag vinner :)

[email protected]

sashas.se

fia

Jag är med och tävlar så klart och länkar med bild från min blogg.

kram .

Anna G

Jag vill absolut vara med! Wow vilka produkter!!!

Carina

Jag vill vara med och tävla!

Josefine - mamma till Hugo

Jag är med :) Hoppas på vinst, hade blivit såå glad verkligen..

Linda

Ja mkt med renovering o bebbe i magen;)

Jag är med såklart även i denna tävling;) Lite fint för håret skadar verkligen inte nu!

Underbara produkter det där!

Jenny

Jag är med! :D

matilda

Fin blogg :)

Ellinor

Jag är självklart med :)

Kram

Carolina

Jag vill gärna vara med och tävla! :-)

Camilla

Jag vill gärna vara med :) Har självklart länkat i min blogg

helena

jag är lätt med :D

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/6356202/tresemmee-24-hour-body.htm



kram Helena :)

Terese

Wow alltså. Både en snygg flaska och förhoppningsvis en kanon produkt i. Håller tummarna för att mitt platta flygiga hår skall få en riktig makeover...

Mvh Terese.

ingrid

Jag är gärna med och tävlar med en lott :D

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med i denna tävling. Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/october/tresemme-2410.html

Anna S

Är gärna med och tävlar..

Natalie

Dem där vore perfelt till mitt hopplösa hår!

Jag är med

Pricilla

Jag skulle verkligen vilja vara med! jag skulle behöva de produkterna til håret!



Har länkat till min blogg här:)

http://pricillaisabell.blogg.se/2010/october/tavling.html#comment

emma

jag är med och tävlar! :)

Emma

Jag är verkligen med och tävlar! :)

Rebecca

Jag deltar :) vill verkligen vinna! har länkat dej oxå:



http://rebeccatavlar.blogg.se/2010/october/tresemme.html



<3

Ida

Grym tävling som vanligt! Jag är med :)

Isabellesmamma

tack för tipset:) klart jag deltar. har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/harprodukter.html



ha en trevlig söndag!

Sandra

Jag är jättegärna med i tävlingen! =)

Lotta

Vill tävla!

Josefine

Jag vill verkligen jätegärna vara med i utlottningen :)

LinneaO

jag är med :)

Jossan

Jag är gärna med och tävla om produkterna :)

Jag har gjort ett inlägg i min blogg också med länkar:

http://twistergirrl.blogg.se/2010/october/en-tavling-hos-hannahsthlm.html#comment



Håller tummarna! :D

Maggan

Jag vill vara med:-)Fina saker detta.Jag länkar hit i högra sidokolumnen på första sidan.

Kram Maggan

Nina - Glamourmamman

Självklart är jag med och tävlar!! Hoppas på tur :-)

Ha en trevlig kväll!

Liselotte

Hej! Klart jag vill vara med, har länkat för större chans http://hannahsthlm.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-produkter-fran-tresemme-24-hour.html

Maude

Jag är med!

Millah

ÅH nu hoppas jag verkligen att jag har turen på min sida.



JAG ÄR MED!

Kramar om

millie

Jag vill jättegärna vara med, då mitt hår ALDRIG kan se ut så som jag vill.. Skulle verkligen bli superglad om jag vann! :)

Åsa

jag är med!

http://secondtime.blogg.se/2010/october/en-gang-till.html



Alldeles för länge sen jag kikade in här... allt väl?

Agnieszka-2barnsmorsan

Hej! Självklart är jag med och tävlar, länken finns här http://agnieszka.blogg.se/tavlar/2010/october/tavla-hos-johanna.html



Hoppas på tur... även mitt hår hoppas på tur:)



kram

Mälina

jag är med! EXTRA LOTT :D:D:D

Elin Jonsson

Jag vill vara med!



håller tummarna



KRAm

Sandra

Hello! Jag är med och jag har länkat till tävlingen på min blogg så 2 lotter för mig!!

Håller nu tummarna!!

Kramar Sandra<3

Fliselin

Vill vara med och tävla, skulle förmodligen göra underverk med mitt hår!

Andrea

Jag vill också vara med ;)

Pia

Hejsan, är också med och tävlar om dessa produkter som verkar vara riktigt lovande för håret i höstblåsten.

Deltar med 1 lott.



Hälsningar Pia

[email protected]

Ronja

Åh jag är gärna med :) Har länkat på bloggen: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2010/10/17/3771417-vinn-harprodukter/

Jenny

Jag är självklart med och tävlar =) Länkar även dig på min blogg.

Hanna

Jag är gärna med! :)

Minette

Jag vill vara med och tävla och jag länkar såklart! :D

Louise B

Jag är definitivt med! Kul med två vinnare!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

♥edie.

Jag vill gärna vara med och tävla!^^

Therese

Jag vill vara med:)

ejmis

Jag är med =)

Cassandra

Jag är definitivt med!:) Jag har länkat här:http://casshh.devote.se/blogs/6366920/produkter.htm#WriteComment

Jenny

vill vara med :)

Susanne

Jag tar en lott. Det här skulle jag verkligen vilja testa!

Hanne Overgaard

Är gärna med :D

Att ha det gott

Jag är gärna med

MT

jag är SJÄLVKLART med :)

Linn

Kika in mina tävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

Ena

Jag är med och tävlar!

A m a n d a

jag är defenetift med :)

linnea

jag är med och tävlar :)



hade blivit jätte glad om jag vann



kram

Carita

Jag vill gärna vara med :)

Elin

Jag är gärna med och tävlar! :)

Emma

så användbart,jag vill vara med =)

Johanna - mamma till Leia

Jag är gärna med :)

Linn

Jag vill vara med :)

jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)

Kram!

Sandra

Jag är jätte gärna med! :D

Erika

Är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Emma

Jag är gärna med :) Och länkar såklart dig i bloggen.

Jenny

jag är med :)

Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Åh! Jag har velat testat deras produkter sedan de lanserades men har inte känt att jag velat lagt de pengarna på de men skulle så gärna vilja testa! Jag skulle bli så glad om jag vann, krams!

Linda

Oooo lala jag är med=)

Liza

Jag vill gärna vara med o tävla! :-)

Rövarmamman♥

Är gärna med och prövar lyckan:) Kramkram

johanna

Jag är med (:

Kram Johanna

[email protected]

Sandra

Jag är alltid på jakt efter mer volym till mitt tunna hår och dessa produkter skulle inte sitta helt fel nu = ) Kram

Jenny Sjöberg

Mitt hår behöver hjälp - jag är med! Tipsat här:

http://jennyjon.bloggplatsen.se/2010/10/19/3779902-tavling-vinn-produkter-fran-tresemm-hos-hannahsthlm/

Mickan

Jag är med! :D En lott...

Kram

julia

jag vill gärna vara med! :D

Linda E.

Jag skulle vilja vara med i tävlingen :)



Paulina Stephanie

Sweetness Im in! =)

Inga-Lill

Jag är med på en lott :)

Therese

Jag vill vara med :)

Anna Persson

Jag vill vara med :)

Amanda

Jag är gärna med! :)

Linda

Åh, jag är med & tävlar! =)

Olivia

Jag är gärna med och tävlar!

Olivia

Jag vill absolut vara med! =) fast har då tyvärr ingen blogg! :(

Monika

Jag är med :-)

lina

Åh, jag är gärna med :)

Tessie

Skulle vara jättekul att testa på produkterna då jag redan använder deras shampoo och balsam som jag tycker är superbra!

elin

Jag är med! :-)

Länk:

http://elinstyle.devote.se/blogs/6406360/hannahsthlm.htm



mail:[email protected]

mathilda

jag är självklart med och tävlar! skulle vara väldigt roligt att testa dom här produkterna :)



har skrivit på min blogg att jag är med o tävlar också : http://thildaas.devote.se/blogs/6408206/jag-aer-med-och-taevlar-.htm#WriteComment



kram

Caroline L

Vilken drömvinst! Jag är med :)

Annelie M

Tävlar med en lott! Mitt hår behöver verkligen volym. Ha det fint!

Elisabeth

Vill jättegärna vara med och tävla. Hoppas på tur, mitt hår behöver det!

Marika, Totoro & Dollie

Jag vill absolut vara med! :D

Mattias

Hej! Jag är självklart med även jag och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/tresemme-2410.html



Hoppas på tur!

Angelica

Jag vill gärna vara med, vore perfekt för mitt hår :D

Linda

Jag är gärna med och tävlar :D

Monica nybliven fru till Jonas!

Jag vill verkligen vara med! Mitt hår behöver verkligen en uppfriskning sen jag fick min dotter! Så ja tack! Hihi

Jag har oxå länkat på min blogg =)

http://ljusenimittliv.blogg.se/2010/october/tavlingar.html#comment

evamar

Å, vad bra! En länk finns såklart hos mig:



http://evamar.blogg.se/2010/october/harvard-24-okt.html

Julia

självklart är jag med och tävlar! har inte provat någon av dom förut så det skulle vara kul att göra det :)

Jenny

Vill vara med! :D

Emeli

Jag vill vara med och tävla. Skulle verkligen behöva lite bra produkter till mitt hår.

Linda

Jag vill vinna! =)

J o H a N N a

ojoj vilka priser :) jag vill verkligen vara med :) jobbar som bartender och då är det viktigt att alltid se bra och fräsh ut... så den här vinsten skulle va super perfekt för mej :)



här har jag bloggat för 2 chanser: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/october/harprodukter.html#comment

angelika

Åh, hoppas på vinst!

Annica

Jag vill vara med. behöver en bra produkt till mitt hår så det känns livligt när man går hem från jobbet. :)

Paula

Jag vill gärna vinna och har länkat här http://tavlingstips.blogspot.com/2010/10/vinn-stylinprodukter-avslutas-2410.html

Mashiara

Jag är gärna med! :) Tack för tipset

Pania

Jag är gärna me : )

Leila

Jag är med :D

alexandra

jag är jätte gärna med och tävlar :)

Sandra

Jag deltar gärna!

Annika - familjebloggen med massor av tävlingar!

Jag vill vara med och tävla!

Detta vore ju perfekt, som ett litet bidrag till det bröllop som väntar. Vi står i full planering till vårt bröllop och med tanke på ekonomi så blir det lite av en budgetvariant. Men säg den brud som inte vill vara vacker inför den stora dagen? ;)

Klänning är fixad, smycken nästan klart... men håret och makeup har jag inte fixat än. Så ja... detta fixar ju håret - utan tvekan!



Jag har länkat också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/hannahsthlm-24-oktober.html



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

Mita

Jag vill chansa.

Anneli

Jag är gärna med och tävlar!

Är lite nyfiken på dessa produkter :)



Ha en underbar lördag!

Linda

Jag är meeeeeeed!

cecilia

Jag är med i tävlingen! :D



Har länkat i bloggen också: http://ceciliaaaaaa.blogg.se/2010/october/tavling-tresemme.html

Kashaya

Jag är med.=) Länk här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/10/tavla-om-styling.html

kajsa

Jag är med :)

Har länkat här: http://kkajsajohansson.blogg.se/2010/october/jag-ar-med-och-tavlar-om-4.html#comment



Ha de bra :-D

mahlin

Jag vill vara med och tävla :)

Kicki M

En kommentar ;-)

Alexandra

jag skulle jätte gärna vinna och då skulle jag ge det till min syster i födelsedags present,hon fyller 17 och skulle bli hur glad som helst! :)

kram alexandra

Liza

Jag är jättegärna med! :)

Kaj

Jag är med!

SoffiZ-Oliwers mamma

Jag är jättegärna med och tävlar! Nu när jag är korthårig behöver jag ha produkter i håret varje dag;)

Sandra:)

Jag är mer än gärna med och tävlar! TRESémme är helt underbart för mitt hår! Ha en bra dag :)



Här är länken till min blogg:

http://sandyyy.devote.se/blogs/6475777/taevling-hos-http---hannahsthlm-blogg-se.htm#

Zaineb

Jag vill vara med :D

Håller tummarna nu och lycka till med allt <3

Den som vinner förtjänar så önskar alla lycka till :D

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.