Ny Tävling! Vinn Lip Gloss från Dior!



Måndag...Klart vi måste köra igång en ny rolig tävling för att piffa upp starten på veckan,right?

Den här gången lottar jag ut ett underbart Lip Gloss från Dior.
Nyansen är nr 255 och är mer åt det rostrosa hållet än det skrikiga rosa..hänger ni med?
Ser ut som bilden till höger i nyansen.Passar till de flesta hudtoner och hårfärger.

Superfint gloss och lyxig hylsa! Passa på att vara med!♥

Som vanligt så kan ALLA deltaga i mina tävlingar,bloggägare eller blogglös.
Vill du vara med så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med och tävla.

Dior tävlingen avslutas Söndag den 22 Mars kl 23.59.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut så håll utkik här i veckan.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen sedan!

Lycka till!♥
98 kommentarer
Emma T

Jag är med!:D

håller tummarna!

Emma says style, love & rock and roll.

Såklart jag är med!

Millah

jag är med :):)

Ellinor

Jag är med

Sandra ♥

färgen såg helt underbar ut :) jag är med :)

sara

jag är med :)

finaste

åh, ett lipgloss =))

Jag är med

mini

åå ljuvligt fina, den vill jag vinna så all lycka till mig! hoppas ni har det underbart, så klart att ni har :) och hoppas första skoldagen gå alldeles utmärkt för killarna! kramar till er! mini

Marlene

Jag vill tävla :-)

Robin ^^

jag är med :D

fia

jag är med och tävlar.

marita

vill vara med.

Therese

Jag är med:)

Lene

Åhh Dior!!! Jag är självklart med

Nonne

Klart jag är med =)

Jeanette

Jag är med!

Erika

Jag vill vinna

linda

om vanligt ställer jag upp i dina underbara tävlingar och hoppas det är min tur att vinna :) du har verkligen förmågan att välja ut perfekta priser!

Rebecka

jag är med :D

CherryCheek

Klart man är med!:D

Cecilia K

Jag är med!

Mahlin

Jag är med :)

M08

jag är med :D

Christine

Åh jag älskar ju Dior's gloss! Count me in. ;-)

Nanna

Jag är med!

Emme

Jag vill vara med! :D

Anne

Med!

Maria

Jag vill åxå vinna :)

MiaHB

Jag vill såklart vara med, inget piggar upp så som ett nytt läppglans!

erika

jag är med! :)

tamara

jag är jättegärna med och tävlar, det är superkul att du har så många tävlingar och väldigt bra priser!



kram, tami.

tamara

jag är jättegärna med och tävlar, det är superkul att du har så många tävlingar och väldigt bra priser!



kram, tami.

Ninni

Räkna in mig! :-)

beccis

med!

anna

jag är också med. Ha en trevlig vecka!

Amina

Jeg er med ;)

MissPurple

guuuud vad snyggt!! Jag är med!

Tilda

jag vill jättegärna vara med!! :D ha det bra! kram!

evamar

Jättefint. Jag är med, som vanligt, och har länkat i tävlingsbloggen som vanligt:



http://evamar.blogg.se/2009/march/lipgloss-22-mars.html

/K

Jag är med! En så fin vinst vill man inte gå miste om!

Ha det fint!

/K

Carita

Hej. Jag är gärna med :)

Ha en fin kväll!

bella.l

vill gärna vara med.

Lizelotte

Jag är med..

Johanna

jag är med

nadja

jag är helt klart med och tävlar håller tummarna

Sandra

Fint med lite mildare rosa färg :) Jag är helt klart med och tävlar! Jag bär alltid läppglans.



Håller tummarna nu :) Ha det underbart!

Susanne

Jag är med och hoppas på vinst!

Lotta E

Hej!

Jag skulle mycket gärna vilja vinna ett mjukt gloss

till mina vintertorra läppar!

Kram Lotta

*Camilla*

¨Jag är med :):)

Malin

Klart jag är med :) håller tummarna

Och självklart länkar jag, det är klart du ska ha cred för dina "glamourtävlingar" :)



http://vardagligaochvidunderligabetraktelser.blogspot.com/2009/03/tavling-hos-hanna.html

Lauren

Vill gärna vara med och tävla, vilken fin vårfärg.

Anette

Jag är absolut med! Fin blogg för övrigt!

Linda

Jag vill gärna vara med :)

Giulia DS

Jag är meeeeeed !!:D

Cilla

Jag är med!!

Anonym

Coolt jag vill va med, såklart!!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har även länkat i min blogg

Erika

JAg vill vinna

Caroline Elisabeth på Beautylicious

Oj va kul det skulle vara att få ett nytt lipgloss att smeta på läpparna! Från Dior dessutom, mumms!



Jag vill absolut vara med i din tävling Hannah! :)

Kram

Kajsa

Jag vill vara med!!

Hanna

Jag är med, självklart!

Millah

Jag är med :):)

Linnea

Jag är med och tävlar :D



[email protected]

Anonym

Jag är med ! :)

emma

ofc i'm in :D

ha en bra dag Kram <3

Jenni

Jag är med och tävlar! :D

Nina

Åh vill vinna =)

Carola

Jag vill vinna så jag kan bli lite vårsnygg:)

Lexie

så klart är jag med och tävlar om detta fina lip gloss från Dior:) jag hade så gärna velat vinna detta då mitt lip gloss är slut och jag älskar färgen rosa:)

Emilie

Åh, jag vill vinna!

Har länkat om tävlingen i min blogg: http://pippipatavling.blogg.se/2009/march/58.html

Jessica

Jag vill jätte gärna vara med och tävla! :) Kram

Emma

Jag är med har länkat från min tävlingsblogg

http://soligatavlingar.blogg.se/2009/march/lip-gloss.html#comment

Ha de fint!

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Anna

Vill helt klart ha det fina lipglosset, äger nästan inga =(

Anna

Vill jättegärna ha detta, underbar färg och Dior har oftast bra produkter.

liisa

jag är heltklart med =)

Jessie<3

Åh jag är jätte gärna med och tävlar! Dior är verkligen jätte bra!



Min mail: [email protected]



Ha det toppen!

Jenny

Jag är gärna med och tävlar :)

Smilla

Jag är med=)

Nathy

Jag är med!:)

Karin

Jag är med!

Celine

Jag är med i tävlingen :)

Louise B

Älskar dina tävlingar, enkla och rättvisa!



Jag är definitivt med ;-)



[email protected]

Alejandra

Helt klart att man är med och tävlar ;p

Alejandra

Oj haha du verkar ÄLSKA märket Dior :D

Alejandra

Jätte cool blogg måste jag säga :)

Alejandra

Såg att du haft många tävlingar, jätte kul med sånt ju! :)

Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Jag är med & tävlar :) det där vore perfekt nu när våren ÄNTLIGEN kommit även hit upp :)

Alejandra

Idag gäller det :P

Alejandra

Idag gäller det :p

Alejandra

Riktig härlig vårfärg läppglansen har ju :)

Alejandra

Hoppas man har turen på sin sida :)

Alejandra

Jag måste också säga att du har jätte intressant blogg:)

Alejandra

Jag måste också säga att du har jätte intressant blogg:)

Alejandra

Det börjar närma sig nu ;D

Alejandra

Väntar förväntansfullt :D