Tävling! Vinn Essie Pink Glove



Essie Pink Glove. Värde 110 kr på bla. Blush

Efter omröstningen så verkade majoriteten av er vilja tävla om Essie Pink Glove.
En underbar, "lätt trensparent" ,rosa nyans som passar utmärkt i sommar!
Sooo..nu har ni chansen att vinna Pink Glove här i min blogg!

För att vara med i tävlingen så behöver du bara skriva en kommentar samt lämna din mejl lr bloggadress.
Har du en blogg får du gärna tipsa andra om tävlingen i din blogg men det är inget krav för att vara med!
Tävlingen avslutas på Fredag kl 23.39

Lycka till!♥
111 kommentarer
Nina

Åh vill vinna lacket! Superfint.

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh vad jag vill vinna detta!

kram!

Sara

Oh, vill vinna, skulle passa perfekt till min balklänning :P

Lina

En färg för mig!

Hanne

Jeg vil veldig gjerne vinne:) Fantastisk fin farge!

Petra bloggar

men NU då??? skrattar

jag vill ju faktiskt gärna vinna da! ;-)



kram

Wysteriia

I'm in! ;)

christine

Jag målade mina naglar igår i rosa, hihi! :-)



När var det du bodde i Paris? Jag skulle gärna flytta dit! Älskar den staden.

Rebeccah

Jag är med! Har letat efter den perfekta rosa färgen och här är den :D

Cecilia K

Nån gång vill jag ju få testa Essie.

Bloggtävlingar

Hej!

Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!



(Den här tävlingen är redan publicerad, men tipsa oss gärna om du lägger ut fler!)

Ella

Jag är jättespänd, sitter som på spikmatta. Hoppas jag vinner:)



sockerflickan@hotmail.com

frisbee.blogg.se

Cassandra

Härlig färg! Skulle passa utmärkt i sommar. jag är med!

Sara

Jag är gärna med, var verkligen en riktigt somrig färg! :)

Linnéa

Jag är absolut med!

En Mölnbobos Liv

Jag är med!



Min mejl: [email protected]

Wysteriia

Verkligen jätte förvirrande. Jag vet inte riktigt vem som skickat det? Inte du va? :) Kan liksom inte komma på så många som har min adress hem till mamma ;) haha

Lina

Jag är med!

Therese H

älskar Rosa så vill gjärna vara med och tävla om den.

L8

Superfint och somrigt lack! :)

Matilda

Det nagellacket på mina tånaglar med ett par ljusgrå peep-toes... Yes!

Maria

Jag vill såklart vara med o tävla :)



[email protected]

Anni

Jag är med!:)

Maria N

Oh så snyggt! Detta är helt klart värt att tävla för.

ida

Självklart med (:

[email protected]

J

Jag ä med och tävlar!

Kolla gärna in min blogg också :)

Kram

sofia

Jag är gärna med :)

Linn

såklart man är med, det var ju superfint!

Pernilla

Jag är mer än gärna med! Hoppas på vinst! Jag kan säja till andra också att du har tävling!

donnasandra

den är jättefin i verkligheten!!

jenny C

Jag är med och tävlar.

Sanni

JAG ÄR MED :D

Jenny

jag är med :)

Tuva

Fin färg, jag är gärna med! :)

annna

nytt nagellack behövs! speciellt ett rosa till somarren, very najs.

emma

jag är med

för jag behöver piffa upp naglarna lite

Fia

Jag är med!

Elina

Jag är med & tävlar :P

Jonna

Sov gott:)

Bim H-D

JAAAAAAAAAAA!!!

jag som fortfarande har uselt med nagellack... eller ett kasst kanske är mer rätt?

Må så grankott

Frida

Snygging... kolla hit!!! jag vill ha rosa naglar i sommar! kram

Sandra

Jag är med :)

Rebecka

Jag är med och tävlar, jag skulle jättegärna vilja vinna detta så jag kan måla mina naglar i den här ursöta nyansen :)



När åker ni till Egypten? Vilken bra tävling Glamour har, bloggduellen :)

Sussi

Åååh! Rosa lack! ROsa är en färg jag aldrig skulle köpa själv, men som jag vill ha! Klart jag är med!

Anna

Så fint! Jag är med :)

IZZAH

åååh älskar rosa åh denna färg va juh hur underbar som helst !



håller tummarna åh stortårna på att jag ska vinna

LYCKA TILL IZZAH ! ! !

HAHAHA .. HAHA .. HAHA ..



har även tipsat din tävling på min blogg

http://izzah.blogg.se/2008/may/vinn-essie-pink-glove.html#comment

Sandra

Jag är med! :) [email protected]

Cecilia Julin

Åhh, jag vill vinna så kan jag ge lacket till mamma på mors-dag, på söndag!

ida

jag e med i denna tävling underbart!!



nagellack.html" rel="nofollow">http://levandeljus.blogg.se/1211433579nagellack.html



Jennie

ååh jag vill vara med ;D hihi



jättefint är de!

kale

jag är med! =)

Nina

Åh vilken underbar nyans.

Den vill jag vinna :)

mini

nu vill jag vara med och tävla igen här hos dig! älskar små fina flaskor med underbara lack och här har vi ju en igen...



så jag är med, så mycket som det bara går! lycka till till mig :) mini

Rebecca

Härlig färg, inget man säger nej till.Hoppas du får en bra dag!

[email protected]

Åsa

Åååå, det nagellacket vill jag jättegärna ha!

Michelle

Snygg färg! Jag är gärna me =)



http://michellex.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-essie-pink-glove.html

Angel

Vilken underbar färg

Lene

Tjusigt, klart jag är med!

Li

Vill gärna vinna!

Sandra

Den skulle jag vilja vinna!! Jag fyller år imorgon. :)

kickan

klart jag oxå skall vara med :)

Sess

Oooh, skulle vara heelt fantastiskt att få bära det fina nagellacket på min student!! Det var verkligen en fin nyans av rosa, jag har bara gamla nagellack som är klumpar i hemma. Vore som en dröm som gått i uppfyllelse att få ha tur i något..



Puss & Kram

Sassy

Jag vill vinna!

Anna

Jag vill vinna!:D

Linda

Jag är självklart med, jag har en tävling ute nu som du kanske vill vara med i=)



Ha en trevlig torsdag!

erika

jag skulle så gärna vilja vinna

A

Härligt lack! Vilken söt färg.

Skulle passa på mig och (snart) 13-åriga dottern perfekt i sommar! :)

Moa*

Åhh självklart vill jag jättegärna vinna :) Har hört mycket om Essies nagellack men inte testat själv ännu. Färgen är precis min stil.. Mm give me :D

SARA

Hoppas jag vinner ^^

Kimbell

Fan vad bra att man inte behövde skriva i bloggen. För det är så många tävlingar nu man vill vara med i, och hur kul är det för andra att bara läsa en drös med inlägg om andras tävlingar? Nä :P



Gillar den där färgen, i alla fall på skärmen :) Kul att se om den ser likadan ut i verkligen haha!

[email protected]

Susanne

Hoppas det är min tur att vinna denna gång!

Cecilia

Jag är gärna med :)



cillan[email protected]

jennifer

ooh, detta nagellack skulle sitta perfa på min naglar till sommaren, lite bränna = PERFA!!

Emmahnamahna

vilken mysig färg:D HEJ!

Johanna

jag vill va med:)

Dessi

Jag är med! :)

Elin

underbar färg! helt perfekt till sommaren och solbränd hy! jag blev kär i det nu ;P

Sandra

Jag är med och tävlar. :)

hanna

efter en dag på balkongen skulle pink glove passa perfekt på mina tassar. :)

Julia

jag är med, hoppas på vinst! :)

Linnea

vilket fint lack det vill jag gärna ha

Beccy

Härlig färg! Självklart är jag med och tävlar också. Har desvärre aldrig prövat essie men skulle aldrig tacka nej till det heller!

Mischa

Namn: Mischa

mail: [email protected]

blogg: http://www.MIISCHAS.blogg.se

Frida

självklart vill jag vara med :D

Anonym

Heej Hannah :) Jag har råkat skära av en bit av min fingertopp nyligen & det ser jätteäckligt ut :( skulle gärna vilja vinna det fina nagellacket, som jag kan ha i sommar när mitt finger blivit lite "finare", hehe. ha en skön helg! Kram Caroline

Sandra

Åååh, vad fint nagellack! Det vore perfekt att ha på balen ;)

Elisa

Klart man är med! Jag är totalförälskad redan i färgen. :-)



Tyvärr har jag ingen blogg, ännu.



elliebell@hotmail.com



Mvh Elisa.

Maria

Skulle vara roligt att få prova på essie, har annars inte råd med det pga min låga studentbudget..

Fatma

Jag är gärna med! :)

finaste

Ja nån gång ska man ju vinna ;)

ejmis

Jag är med =)



[email protected]

Carola L

Jag är med

C

Jag är gärna med i tävlingen. Skulle behöva litet omävxling vad gäller nagellack då jag kört med rött i x år nu.

Jessica

Nu ska jag vara med i dragkampen. Jag vill ju så gärna ha somriga naglar:)

Lotta

Haj Hannah, jag är såklart med och tävlar!

Vill också passa på att tacka för vinsten i Wilkinson Sword tävlingen som kom som en glad överaskning i brevlådan igår! Trevlig helg & trevlig resa!/ Lotta

Jennifer

Klart jag är med och tävlar :D

Ellie

Klart att jag är med och tävlar om det perfekta nagellacket!

Anonym

Jättesnygg färg!!

leopardia

jag skulle gärna vinna detta, så jag hakar på :)



ha det finemang :)

Linda

Underbar färg, perfekt mot solbrännan i sommar! Jag är meeeed! viftar



Kram!

anna

jag är med och tävlar! :) älskar nagellack. hihi



VIVALAGLAM

Annika

Åh vilken härligt glassig färg, påminner mig om sorbet. Jättefin

almeida

vilken fin färg. jag är gärna med o tävlar.



[email protected]

Natalia

lite sent men jag är med :D

Agnes

Jag är lätt med, sjukt fin färg!

Lina

Jag vill, jag vill :) härlig färg!

mio

jag är med :) Härlig färg!!

Mischa

jag är gärna med! :)

Ellinor

Åh. tjusigt:)

adde

jag prövar lyckan!

Tessan

Åh, vilken härlig färg, skulle ju precis som du säger, passa alldeles utmärkt till sommaren :) Jag är mer än gärna med och tävlar!



Önska mig lycka till, jag tror det behövs... =)