Slime - hate Anorexia

Publicerade ett foto på instagram om när jag hade anorexia . Vägde 26-27 kg till 169 cm och var 15 år . När jag var 17 flyttade jag från sjukhuset och pluggade och träffade en kille och blev med barn vid 19 års ålder. Mirakelbabyn William . Som var med mig när jag tog igen gymnasiet och började på teaterskola. Minns vår första egna lägenhet iSöderbergs alle alle och att jag och Williams pappa gick skilda vägar och att östegmslmalms livet aldrig riktigt . Haha.. jodå.. började för mig då jsg köpte en lägenhet på Gärdet som "var fel sida om Valhallavägen ".. men William gick på Försklolsan Skeppet och var världens sötaste barn. Blev dock väldigt tjock under graviditeten men efter William fötts gick jag ner igen till typ 39 kg och fick ge honom välling i flacka . Anorexia är svårt . I dagsläget har jsg snorexi och äter 2 nudelkoparbom dagen . Levern gör ändå att jag blir tjockare än normalt eftersom jag tar bla Treo och Pregabalin mot neiropatisk smärta och sen tex Ipren.. allt lagras i lever och njurar . Sitter lite på "ett event fart det är Corona" nu men berättar mer en annan dag. Följer nu mig på instagram ? @hannahsthlm Min pappa tog denna "speciella bild" på mig i Malmö för en herrans massa år sedan NU❤️Liwe Lowe J xoxo

0 kommentarer