Midsummer Hairstyles..och MONSIEUR BIG

Hittade dessa hårspännen på HM. Stora och eleganta med pårlor. Det är spännen man ”knäpper” och de kostade 99 kr för 2 stycken.
Snygga, right?
Fluffbollen hårar runt och har fått TID för ”kloklipp” nästa vecka.. Söt i midsommar-band va? KLIPPTID verkat svårt i sommarvärmen för Troy och jag hatar allt vitt hår som ser ut som det snöar hemma snart.. Troy testade min fusk-krans” från Coop jag köpte förra året. Vissa utvalda Coop har FAKTISKT ”hårspänne -avdelning” roligt nog.. Har ni tips på bra hund-frisörer/salonger som trimmar hund i Stockholm med sk ”omnejd” så skriv gärna en kommentar.  Kanske kan vara värt att hitta något ställe UTANFÖar Stockholm och Nacka då det verkar vara långa köer.. Gosh! Var inne på Evidensia i Sickla innan midsommar och köpte Royal Canin och de hade inte klipp och bad för hund., men de har stort utbud av Royal Canin och klo-klipp. Simbi hade tider ev i augusti och på Södermalm har jag testat hund-trim med varierande resultat och PRIS. Tycker eg inte det ska kosta mer än 1000 kronor för Troy.. Kenneln har flyttat från Stockholm, de tog 200 kr och DÄR trivdes han att trmas ute på deras altan. Köpte mascara innan midsommar och ÄR lite RÄDD att testa ny.. Dock så satsade jag på Lancomes MONSUEUR BIG och är NÖJD. Den har härlig borste och är precis lika bra som Hypnose och Doll Eyes om man vill ha fylligare effekt snabbt. Bättre än Hypnose faktiskt, om jag ska vara ärlig. Tycker man får lägga 3-4 lager av Hypnose och med Troy efter har jag inte alltid tid. Ikväll ska jag och Elliott äta ute och vi får se om William följer med. Önskar er en FIN midsommardag! Liwe Lowe J xoxo
Lite upp och ner.. men snygg förpackning på MONSIEUR BIG från Lancome
Naturliga läppar - inget läppstift-kan framhäva ögonen mer i vissa ljus. Är så van att ha ”det lilla röda” i väskan så jag inte VET ibland när DET åker på. Till välmålade ögon , med eyeliner också- är en god makeup-sed att ha bara lite gloss på läpparna. Gärna  i ljust rosa , beige eller CLEAR - tramsparet Lipgloss . Liwe Lowe J xoxo
 
 
Hannah Johanna Troy Lancome Monsieur Big
1 kommentar
Bloggfeed

Hej!

Är du intresserad av att din blogg syns i flödet på bloggfeed.se och modefeed.se? Det är naturligtvis helt gratis!

Låter det intressant så får du gärna kontakta oss på [email protected] så kan vi ta det vidare därifrån! :-)

Med vänliga hälsningar
Bloggfeed-teamet