And more just for inspiration...

Lite mer från mitt favvo-trend show ställe i Köpenhamn.. Revolver Trade Show.. man brukar hitta roliga Fashion-partyn med lappar med adresser också.. Denna gång var jag mycket SEN och hade åkt taxi till de mest udda ställen.. men med Revover Tradeshow känner jag mig glad att hitta inspo.. tyvärr missade jag lunchen pga andra åtaganden..Vet inte om IVYREVEL hade någon monter med  men fick med mig EN hel drös press-material., Dessa saker från svenska IVYREVEL gillade jag när jag spanade på trender för 2020 på planet hem, överst mitt rum på Tivoi Hotel jag kan rek om du vill ha nära till typ Bella Center eller Revolver och Ströget- Central Station .
Denna dress gillade jag i press-materialet från Revolver..Det är IVYREVEL
Nu säger jag godkväll från Stockholm., xoxo
 
#Fashionweek #HannahSthlm Revlover Village
0 kommentarer