Wednesday Funday- Oktober Mood

Huh vad tiden går snabbt., NU är det REDAN mitten av Oktober. Har su varit på ”Oktoberfest” Btw? Jag var ju på en på Cafe Opera förra veckan och höll på att dansa benen av mig.. Denna vecka har varit ”mer lugn” då jag varit med hunden Troy på Veterinär och jobbat med lite bilder hemma. OVAN ser ni vad JAG hade köpt till Tyroler-festen på Party Land i Sickla Köpkvarter. Hatt med hårspännen och öl-glasögon. Inte så läcker kände jag mig men man kan ju ha ”plast-öl-tälts-dräkt” också eller ”tomte-Tyroler-hatt” om du inte passar i vita Gretchen-flätor oCh push-up-dress... haha. Nu sitter jag och finular lite på middagsmat och väntar på lunch-sällskap. Bjuder på några ”Wednesday-funpics”. Liwe Lowe J xoxo
Original
Ängel-version
Flirty-version..haha
Hannah HannahSthlm Johanna
0 kommentarer