GIF and PhotoFun Sunday Here 💓

Gif and Copyright of Elliott @ www.hannahsthlm.se    My fashionlion..
From 2006-2010 you went with Moi after kundergarden to EVENT w swedish designers and brands..copyright @Johanna Törnqvist
This is William. My oldest son. Intelligent, ”klassens svĂ€rmorsdröm” i gymnasieklasser GERDA ÄNGLAR . Varit och studerat i Californien ett tag och Ă€r bĂ€st i familjen pĂ„ english.
This is Troy. You CAN NOT YET buy this but cute Rhen? Beeny Troy Ave Àr 4 Är och en super-syrvivor i fina dressar men med en spaniels kÀnsla för jakt. Ruskigt söt dock.. lÄt er inte förledas alla gÄnger bara... Haha
Förlorade hela ”panten” pĂ„ att se sl- sĂ€rkergets-kontrollanter knalla pĂ„ i jacka i rört. TĂ€nkte Ă„ka med en station för mitt ben och droppa lite cola-burkar frĂ„n garderoben till hundmat. Nej nej.. alla betalar 28 kr för 20 meter.. sĂ„ jag tjĂ€nade 8 jr. Buu! Bra för vatten och miljön stĂ„r det över pantsratipneen. Mannen efter verkade ibte vet sig im miljön bĂ€r slipsen fastnade dĂ€r man slĂ€nger papper och plast.
Jag anvĂ€nder inte glasögon. Bara mina DUIR och sĂ„ nu mer mina MK . Solglasögon. Året om. Liwe Liwe J xoxo
Photo and [email protected]
Winterart by Johanna Törnqvist
GIF
0 kommentarer