Joycelyn - A Middle Pick in Phuket

 
 
Här är lite bilder från området runt Joyelyn i mitten av Patong. Vi skulle fota monsunregn men missade regnet.. Det var mer regn när jag besökte Kalim Beach i juni . Juli /Augusti är/var inte den tokigaste månaden att besöka Phuket som man kan tro om ”prognoserna”. Turerna till Phi Phi Island går både juni juli augusti. Talade med en trevlig man vid konsten på Bamboo Resudent och Soa ( det andra Bamboo jag besökt.. finns flera i Phuket) och September ska nu vara den regnigaste månaden. Så kan det ju kanske vara!
Här testfotade jag lite med min LV i fronten.. underbar vägg Ellerhur?
Det här är en staty som jag gillade.. vet inte riktigt vad den föreställer dock , men väldigt speciell.
Photo and Copyright @ www.hannahsthlm.se Den här dyrgripen skulle jag gärna ha hemma, dock var den verkligen inte till salu. 
Den här selfien har ni ju sett men den tyckte jsg blev ganska kul! Trist att fotona som skulle tas i monsunregn dock inte kunde tas när det var sol och lite molnblandad tropisk värme. Hoppas ni alla mår bra! Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer