What A Monday

Önskar er en fin måndag. Själv har jag fått lite pappersjobb här och städfirman klev in 8 . Blir iväg efter lunch. Ingen frukost. Alla barn iväg. Bra med kalender. Stress men blir BRA i eftermiddag. Måste sätta upp vägg-kalender och ringa in datum jag MÅSTE vara hemma. Troy kan inte vara skällandes själv med städfirman. Det ingår nog inte i arbetslivs-försäkringen med "hundpass". Hajjar ni? Min ryggskada börjar bli bättre efter cykel-olyckan men jag får fortfarande väldigt ont av att dammsuga alla rummen , speciellt när jag har hand om "allt annat själv" som barn och hund. Bra men dyr tjänst med städfirma. Liwe Lowe J xoxo
 
3 kommentarer
Jennifer

Hoppas du får en bra start på veckan :D

Cosmopolitanstories

Ta hand om dig! ❤

Svar: Tack du med💅
Johanna Törnqvist

Amanda

Å den skinny latte är så galet god! Skönt att ryggskadan börjar bli bättre<3

Svar: Ja Amanda🎟Älskar just Skinny -latte från Starbucks! Med sugrör är man liksom alltid "redo" på t-banan .. typ..🙄Trevlig kväll🐶👻👍
Johanna Törnqvist