Waiting for The Night- Monday Mood- Taco Fiesta Tuesday

,  
Här blev det lite "fel" men det får vi nog skylla på mig
. Beställde PROPPLÖSARE och MASKINDISKMEDEL samt TACOTUBES från Mat.se.
Leveransen kommer ca 20.15. Barnen vill nu inte HA tacos längre. IDAG. But TUESDAY-Taco Fiesta here!
Jag funderade på att köpa ett lager propplösare och diskmedels-tab vid 18.
Men DET verkade ju DUMT. Jag tyckte vi kunde liksom steka färs och blanda i salsa på slutet vid typ 20.15.
Det tyckte inte barnen. Mat.se är toppen. Beställde vid 23 igår kväll. Men iallafall.
Köttbullar och pommes med vitlöksdressing är ju inte heller fel. Och massa gurkstavar.
Ska se så jag inte missar chaffisen nu bara när klockan närmar sig 20. Har dock utan att ha något pr-intresse i Mat.se aldrig varit med om ett snabbare hemleverans-bolag.SUPERBRA!
UBER är nog snabbare men inte "samma sak för trötta föräldrar". Dock älskar jag allt med UBER också. De ska ev starta helikopter i Slussen. Men det är nog bara "en outvecklad idé". I Dubai har UBER helikopter-plattor sa vår senaste UBER-förare. Man kan då beställa en helikopter , ja vi säger hypotetiskt , från Slussen till Åre och få ett pris i mobilen. Vilken enkel skid-semester man skulle få om man som jag inte har bil. Aja.. We See! Liwe Liwe J xoxo
PS. Framme nu.Berocca , Neseril och 2 TUBER treo hade jag plockat med också..  Tisdag mår jag prob,toppen! Vitamin-boost! Ds
mat.se
0 kommentarer