Throwback from HannahSthlm Gallery

Photo and [email protected] Missade Rolling Stones Afterparty för jag hade öronvärk och huvudvärk igår. Fick ett mail att jag kunde få komma i mån av plats. Tyvärr hade jag så ont i huvudet att jag inte ens orkade uppdatera bloggen här. Typiskt! Himla skönt med FREDAG hur som haver. Solen skiner idag och det känns minst 50%bättre än igår. Har du någon rolig plan för helgen? Shoppingtips tipsade jag om på förmiddagen. Gummistövlar är alltid bra på hösten. Speciellt snygga. Har MATTA  grå Hunter själv men skulle vilka ha GLANSIGA svarta. Aja..  Bjuder på några "Throwback-photon" från mitt blogg-galleri då jag inte fotograferat något SJÄLV idag. Ta hand om er nu på FREDAGEN den 13. Liwe Lowe J xoxo
Gummistövlar Hannah HannahSthlm Johanna Throwback Photo
0 kommentarer