Sunday- A Day To RelaxđŸ¶

All Photo and Copyright@ Johanna Törnqvist Sitter pĂ„ en parkbĂ€nk just nu med min mobil. Har mina Overknee-boots idag IGEN( Tror Nelly kan ha kvar nĂ„gra i sortimentet) Älskar dem och flera har sagt att "de Ă€r grymma pĂ„ mig". Höga men med plan sula. Lite söta med knyt pĂ„ benet.. strax ovanför knĂ€na , liksom.
 
Bilderna tog jag under Troys och min "Morning-walk" vid 11 TĂ€nkte nu "vila frĂ„n Troy" och bara insupa "havsluften" och lĂ€gga in bilderna i blogg-appen "ute". Lite kallt sĂ„ jag skyndar mig PETIT.VET ocksĂ„ att JAG ibland skriver "mer slarviga" inlĂ€gg frĂ„n mobilen. Det Ă€r relativt svĂ„rt att byta rad och det blir helt enkelt snyggare "helhet" pĂ„ mina blogginlĂ€gg frĂ„n datorn. Aja.. Hoppas ni gillar MINA SÖNDAGSBILDER iallafall och att NI hade en LIKA KUL LÖRDAGKVÄLL as Moi. Kom ut en svĂ€ng igĂ„r vid 21.30 och hade 3 jĂ€ttetrevliga timmar med underbara vĂ€nner. Musik och vin.  Elliott var vaken nĂ€r jag kom hem. Ingen fara nĂ€r "storebror passar"đŸ©Alla hade dock fastnat i en film sĂ„ JAG fick vandra runt med Troy vid 1-2. HĂ€rligt med hund! Haha..
Troy pÄ morgonpromenad. VÄr Àlskade fyrbenta filur. SÄ mycket energi och sÄ mÄnga infall.
HÀr Àr Troy som "konstverk". Visst lyckades  jag med att fÄnga höstfÀrgerna bra nÀr jag gjorde om denna bild? Originalet kommer nu under..
Skriver DET igen. All Copyright pĂ„ bilder hĂ€r pĂ„ www.hannahsthlm.se TILLHÖR mig om jag inte fĂ„r förfrĂ„gan att de ska visas med mitt medgivande. Absolut förbjudet att "ta bilder frĂ„n denna hemsida".Utan att frĂ„ga. Att bilder dyker upp i sökmotorer Ă€r en annan sak. DÅ har jag klargjort det IGEN. Volia!
TÀnkte skriva om YVES ROCHER mÄndag. HÄll ut! Kommer ev göra en "give away" till er lÀsare ocksÄ. Kul va? MEN.. IDAG blir der Sunday -Relax. Lite trött men glad i sjÀlen.Hoppas det Àr ok med er ocksÄ kÀra lÀsare! Liwe Lowe J xoxo
HannahSthlm Höstmys Inspiration Johanna Törnqvist foto konst
2 kommentarer
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Söt hund :)

Mirre

SÄ söt vovve