Sense- Alexander De Rosso DJ i helgen- Sthlm

Photo by Johanna Törnqvist- Mr Sweden-finalen på Cafe Opera 2016-Alexander De Rosso
Foton tagna av mig på Mr and Miss Sweden Finalen 2016-Foto Johanna Törnqvist
A Cat Around  The Wolfs? Maybe! Har satt upp mig på GÄSTLISTAN till SENSE nu i helgen. Detr många val och lite helg!Mr Sweden -Alexander De Rosso äro DJ dito fredag och lördag. 20-21 oktober.Orkar jag slita mig från hund och barn så tar jag på nig highheels SAT-checkar musiken. Tack för fin inbjudan!Har du någon favvo-klubb? Något spännande att göra/ lyssna på i helgen? Liwe Lowe J xoxo
#CPHFW DJ Sense
2 kommentarer
Matilda Berlin

Åh vad kul det låter!!

Linda

Spännande, är Sense the place to be i Sthlm alltså?
Svar: Ja mycket fint mörkblått ser jag inte men grått,hehe..Jättemkt fint iaf.