Friday -Finally💓

Godmorgon kÀra lÀsare! Lite sent att sÀga nÀr klockan snart Àr 11 men iallafall. GOD MORNING FRIDAY!
Jag hoppas er morgon varit en "god en".Precis som MIN.SjĂ€lv vaknade jag 7 av att mat.se stod i porten med helgens mat-bestĂ€llning. VĂ€ckte E ca 20 minuter senare med Kelloggs Frosties och Oboy. PĂ„ sĂ€ngen. Ellie sade- Åt inte jag upp ALLA flingorna igĂ„r? Jo sa jag.  Mamma har dock TROLLAT fram nya!.. Ehm., Det skĂ€mtet var "sĂ„dĂ€r". E hade absolut HÖRT mig springa ner i porten..och misstĂ€nkte det var mat.se som varit SNABBA.Inte att jag blivit Joe Labero under natten. Smart barn ! Mmm..
 
Smart med mat.se . OCKSÅ.Jag Ă€r hooked. Älskar tjĂ€nsten, appen och att killarna bĂ€r kassarna upp i hissen.AnvĂ€nder DU nĂ„gon mat-tjĂ€nst? Tex mat.se , Linas Matkasse, UBER Eats? BerĂ€tta gĂ€rna vad . Jag Ă€r mycket intresserad! Har just varit ute med Troy och lekt med bollar.Troy har sniffat pĂ„ grĂ€s och kissat pĂ„ nĂ„gra stolpar. Tycker det Ă€r otrevligt nĂ€r han stannar vid tex en stolpe.. men ibland hinner man inte ut i buskarna med honom. Jaja.. Troy Ă€r sĂ„ söt sĂ„ det brukar ingen se. Dock har vi ju HUNDBAJS-JÄGARNA som alla hundĂ€gare Ă€r rĂ€dda för. Vissa hoppar ur bilar och skriker efter okĂ€nda hundĂ€gare om deras hund rĂ„kar "poppa ut" pĂ„ offentligplats. SjĂ€lvklart jĂ€ttejobbigt att ha "sĂ„dant" mĂ€nniskor fĂ„r "kliva över" pĂ„ gĂ„ng och cykelvĂ€gar. Men att bli ARG alt vĂ„ldsam mot hundĂ€gare Ă€r ju psykiskt stört ocksĂ„. En dam fick böter pĂ„ ValhallavĂ€gen för hon hoppade ur sin BIL i ett trafikstopp och sprang efter mig och Troy med en plastpĂ„se. Och skrek. Troy hade fĂ„tt rabies-vaccin pĂ„ veterinĂ€rklinik och hade ont i magen. Damen i bilen LÄMNADE alltsĂ„ sin bil i en BILKÖ och sprang efter en sjuk hund pĂ„ tvĂ€rgata. Kön skulle rulla mot grönt och hon hade ju lĂ€mnat bilen sĂ„ det blev TVÄRSTOPP i bilkön. Tror hon fick böter av en arg bilist i kön ( bilkön) som tog hennes reg.nr. Man behöver ju inte GÅ ÖVER GRÄNSEN. Haha..efter hundĂ€gare. Även om man som hundĂ€gare ska FÖRSÖKA vara noga.
 
Troy smaskar nu pÄ kortison och kalvpate. Mosat i mix.Synd att lill-vovvens ena öra aldrig blir bra. Aja..Ska kolla dagena mail och göra en artikel. SlÀnger upp nÄgra bilder jag pifflade med igÄr. Ha en underbar fredag. Liwe Lowe J xoxo
[email protected] ( Foro av Johanna Törnqvist)
 
 
Bilder HannahSthlm foto mat.se
1 kommentar
Jennifer

Hoppas du fÄr en bra helg :)