A Little Blue or Brown? Vad tycker du?đŸ‘»

Älskar appen Beauty Plus dĂ€r du kan Ă€ndra skĂ€rpa pch lĂ€gga pĂ„ effekter pĂ„ foton. Det hĂ€r Ă€r "ganska normal bild" av mig , snabb selfie,med litet stjĂ€rnfilter. Tog dessa imorse. Min ögonfĂ€rg med lite skĂ€rpa.
HĂ€r har jag lyckats Ă€ndra ögonfĂ€rg till ljust grĂ„/blĂ„. Vad tycks? Tycker den mörkare blĂ„ under Ă€r snyggare om man "kunde vĂ€lja blĂ„". Haha..PĂ„ riktigt.  Brunögda personer ofta TYVÄRR kan inte ha BLÅ linser. De flesta fĂ„r bara brun/blĂ„/mörkmelerade ögon och inte den blĂ„ som utlovas pĂ„ olika lins-siter. Alla linser ska egentligen prövas hos en OPTIKER , hur dom haver. Testa Beauty Plus istĂ€llet för att exprementera med saker som kan skada hornhinnan.
HĂ€r Ă€r det klarblĂ„ ögonfĂ€rg. Roligt för mig att se hur jag skulle se ut i blĂ„ ögon. KĂ€nner mig lite som Kim Kardashian nĂ€r hon Ă€ndrade ögonfĂ€rg pĂ„ "baby Wolfie"flera gĂ„nger. LĂ€sarna trodde att North hade flera par linser vilket barnet förmodligen INTE hade. Haha.. VILKEN FÄRG TYCKER DU passar BÄST? Jag tror nog jag tycker mörka. En vanesak, förmodligen. Eftersom jag har det naturligt.Jag Ă€r sĂ„dan som aldrig byter hĂ„rfĂ€rg. Hur Ă€r du pĂ„ den fronten? Jag Ă€r verkligen LIVRÄDD för blekning och fĂ€rg. Lite ovanligt , kanske. Tror enligt "statistiska undersökningar".. typ.. att hĂ€lften av alla kvinnor slingar sitt hĂ„r ljusare eller fĂ€rgar mörkare. I vĂ€stvĂ€rlden.Problemet med RÄTT hĂ„rkulör Ă€r ju att hĂ„rfĂ€rgen ska passa till din HUDTON. Jag har ganska ljus hy och i blond frisyr skulle min hudton se nĂ€stan rosa ut. I mörkt hĂ„r ser min ljusa hudton mer gultonad ut. Slingor Ă„t rött gĂ„r mycket bĂ€ttre pĂ„ mig OM jag gör en "förĂ€ndring" Ă€n kalla nyanser .Din naturliga hĂ„rfĂ€rg passar NÄSTAN ALLTID bĂ€st till din hudton. Även OM du inte tycker det i ung Ă„lder sĂ„ brukar man vĂ€nja sig som vuxen. Att bara gĂ„ ett steg ljusare eller mörkare Ă€n sin naturliga hĂ„rfĂ€rg.TrĂ„kigt kanske, men vĂ€ldigt logiskt.Dock inget tvĂ„ng sĂ„klart. Tycker det Ă€r lika kul att se tjejer ivALLA ÅLDRAR som tex. VÅGAR ha rosa eller blĂ„ slingor pĂ„ stan . Ha nu en superfin tisdag! Tacos blir set hĂ€r ikvĂ€ll, vi missade ju det igĂ„r. Liwe Lowe J xoxo
Beauty Plus App HannahSthlm Johanna Törnqvist Selfie foto
0 kommentarer