Visit på Wendys Hair Sthlm- Very HAPPY JOHANNA

Photo and Copyright @www.hannahsthlm.se Har just varit @ Wendys Hair vid Rådmansgatan T-bana i Sthlm. Elliott ( min son) älskar att klippa sig där. Jag går också där regelbundet. Wendys Hair är verkligen proffsiga. Har alltid det senaste i "branchen". Idag lade jag i extentions 60 cm i nyansen MAHOGNY. Hoppas jag kommer bli nöjd. Bara att komma förbi annars. Så hjälper de till med tips!Emelie är jättduktig och Nora också. Nora brukar alltid göra styling på mig om hon har tid. Nora fixade mitt hår idag! Det  blev det Hollywood-svall. Kommer bli bättre under kvällen då det är riktigt CURLY nu... Online-bokning har de och öppet generösa tider. Kan lägga in länk imorgon. Vad tycker ni om mitt hår? Liwe Lowe J xoxo
 Tack och Trevlig helg!
Wendys Hair
3 kommentarer
Cosmopolitanstories

Cool mössa 😄

Martina

Blev super fint! :)

Martina

Blev super fint! :)