Snow FakeFur and UGG Cleaner

Visst är den söt? Burken! Brukar ha mina UGG Cleaning produkter i den. Tänkte testa att använda DET på syntetpäls men tror sprayen är bättre än cleaner &conditioner. Tyvärr tyvärr så fastnade UGG sprayen SORGLIGT nog på en säkerhetsscanner på rullbandet i Kastrup, inpass till flyg. Jag fick välja att checka in UGG -sprayen eller att de skulle kasta den. Det var ju inte så att jag hade egen incheck-kö direkt så att göra om processen på ca 1 timme kändes lite tokig. Hur GÖR man egentligen för att checka in en pumpflaska ensamt på bagagebandet? Mitt " riktiga bagage" hade ju redan åkt på bottenplanet av flygplatsen. Jag kände mig inte så rädd när damen på Kastrup undrade VAD jag hade i min Victoria Secret-bag? Och upp kom UGG-sprayen !? Måste nog köpa en ny. Sprayen i UGG cleaning-serien är AWESOME och kan spraya bort de tokigaste fläckar på boots. Dessa boots är från www.nelly.com men finns nog inte kvar i sortimentet. NU har vi VINTERLAND i Stockholm iallafall och Troy äter snö för fulla muggar. Min hunds absoluta favorit! Snow!Phu! Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer