Hard Days Work and NU med Danny

Här har jag pifflat med lite snö i håret med appen Beauty Plus. Jag gillar lite effekter! Sitter här och väntar på att nagellacket ska torka ( vilket det ofta inte gör). Rött blir det. Show med Danny ikväll. Tror den heter NU. Ska bli spännande! Hade beställt nytt smink från www.lookfantastic.se eftersom jag verkligen har SLUT på ALLT av värde. Så kan man känna sig. Allt av VÄRDE.Tyvärr tyvärr så hamnade det hos ett postombud och inte i lådan direkt. Hinner nog hämta det till helgen.Insted! Lite casual och ett glatt humör räcker .. och så blir det guldlinne från Åhléns. OM jag vågar åker VITA fuskpälsen från H&M på. Den ÄR fin men jag är mer " svart" än "vit" så vi får se! Ha en fin kväll! Liwe Lowe J xoxo
ARTISTER Danny HannahSthlm Johanna Törnqvist
0 kommentarer