The Swedish NationalDAY 6/6

Photo and Collage @ Johanna Törnqvist Elliott ville inte "bruncha"i det fina solskenet. Han är ledig från skolan idag ( Sveriges nationaldag) och valde att få sova hos en klasskompis. William hade en kompis här hemma som sov över så INGEN VILLE/ HADE TID att "hänga med och bruncha och fira ". Vi siktar nu in oss på 4 of July istället då det brukar bli så FINA fyrverkerier. Låter lite tokigt men visst är det många svenskar som börjat FIRA 4 Juli de senaste åren? Den Amerikanska nationaldagen!Vi har gjort det 3 år i rad nu. Vi har badat Troy( gemensamt jag och W). Troy rusar NU runt i våningen . Troy hatar hårblåsen och efter JAG fönat lugg och öron på hunden i 20 ninuter så får Troy NU  VERKLIGEN "soltorka". Jag ska ge mig ut och "se om jag hittar mågot kul". Blir en TIDIG AFTON iallafall. Collaget ovan är från när jag och Elliott var i PARIS. Underbar stad! Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer